Spjotvoll Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Håper denne får et godt hjem! Bilen var i kjempestand tidligere, kjekk bil Her en "toon" jeg fikk laget da bilen gikk i vår familie, se på det som en gratis bump av salgstråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shs Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 send meg bilder på pm eg er inntressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Fin bil! Synd denne står så langt unna! Hadde kommet å sett på denne med engang hadde den stått i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimer Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hej , du vill inte byta mot en 324td ? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvorfor er det ingen som slår til på denne?? Dette er etter min mening et kupp! Original m535 til 35 lapper. Hadde hentet den tvert om jeg hadde hatt plass og tid til og få den i stand! Denne ble jo solgt fra vestens for noen år siden for 100 lapper og var i god stand. Legg den ut på finn og den er borte på et par dager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shs Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 har slått til eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Gratulerer med flott bil du kommer ikke til og angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shs Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 har hatt lyst på en sånn bil lenge,men dei er dyre hvis dei er 100prosent men litt arbeid så blir den bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå