Snowgoon Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg remser opp det jeg har solgt. Resten skal jeg ha da det er hel bil jeg deler opp. Bilen har gått 232 000 km, men motor har gått rundt 170 000. Girkassen girte fint, ingen nøkking. Har original M-tech bakfanger med en liten sprekk som er enkel å fikse med glassfiber. Dette har blitt solgt frem til nå. - Bakluke - Interiørlister - Bremser - Dynamo - Gulvmatter (holdes av) - Xenon-Kit - Bmw emblem på panser Priseksempler: -Baklykter m/hvit blink (org hella) 500,- -Ganske fint interiør, komplett BUD! -Bakfanger org M tech, komplett m/diffusor 2000,-/BUD! -Dører komplett m/lås og vindu. Rustfrie, 1000,- pr stk - Ratt m/airbag, 500,- - Pioneer FH-P80BT m/2-din ramme og fjernkontroll 500,- -Innstegslister, 500,- - Sideblinklys, 100,- - Speedometer, 500,-/Bud -Ettermontert DEFA alarm, kan selge hele systemet billig, BUD! - Vinter felger med OK dekk 500,- Jeg kan også bli kontaktet på tlf 400 58 982. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Bilder av skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Opp for eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 har du bagasjeromsmatta? den som ligger over reservedekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Den har jeg, du har fått pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Pris på beltestrammer passasjer side? Fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Pris på beltestrammer passasjer side? Fungerer? Den funker ja, 250 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Sendy deg pm! den tar eg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Forresten, venstre speilglasset. Ser nogenlunde helt ut, eller ser jeg feil? Tenkte om det var med blåskjær og varme, så kunne du slengt med det, og lagt på en hundrings på regninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det kan jeg gjøre men sliter med å få ut setet siden jeg ikke har stor nok torx, noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Du kan komme til meg og få lånt verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Er det de orginale "BMW-logo" innstegslistene? Passer de over i Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg kan svare på vegne da jeg har vært der selv, ja de er de org. Passer rett over på touring, tror han bare skulle ha 200,- for det da gummilisten er litt løs fra plata. Men ikkeno problem da det er lett å få den bra med superlim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Aut.kasse? Mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg kan svare på vegne da jeg har vært der selv, ja de er de org. Passer rett over på touring, tror han bare skulle ha 200,- for det da gummilisten er litt løs fra plata. Men ikkeno problem da det er lett å få den bra med superlim. Jeg tar de alle 4 for 200,- jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå