BMW-Askøy Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Kjøper støtdemperene foran,hvis de er uten lekasjer.
Bjornhbjelland Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Lurer også på del... Har avtalt å sendt PM men slutta å svare. Sku sendt i forrige uke...
Snowgoon Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Spillern med ramme? Ja du skal få spillern og ramme 2-10
Snowgoon Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Åssen ligger'e ann med matta+sidespeil? Har blitt nødt til å nedprioritere plukking av deler, da jeg har hatt en del jobb og har måtte gjøre en del med e30'n i det siste. men skal få tatt det ut snart
Appelgren Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Åssen ligger'e ann med matta+sidespeil? Har blitt nødt til å nedprioritere plukking av deler, da jeg har hatt en del jobb og har måtte gjøre en del med e30'n i det siste. men skal få tatt det ut snart Ja jøss, bare lurte, er ingen stress altså! Får si ifra når den er ute, og det er pakkat og klart, så ordner vi resta da
Snowgoon Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Kjøper støtdemperene foran,hvis de er uten lekasjer. De er uten lekasjer, 800 kr?
Snowgoon Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Åssen ligger'e ann med matta+sidespeil? Har blitt nødt til å nedprioritere plukking av deler, da jeg har hatt en del jobb og har måtte gjøre en del med e30'n i det siste. men skal få tatt det ut snart Ja jøss, bare lurte, er ingen stress altså! Får si ifra når den er ute, og det er pakkat og klart, så ordner vi resta da Den er grei! er mulig at jeg faktisk får levert det til deg, da jeg er en del innom sverige og du bor jo på veien! Så hvis vi kunne møtes på en bensinstasjon eller noe så hadde det vert like greit
Snowgoon Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Ca pris på motor? Motor selges for 4000, bud mottas
Appelgren Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Har blitt nødt til å nedprioritere plukking av deler, da jeg har hatt en del jobb og har måtte gjøre en del med e30'n i det siste. men skal få tatt det ut snart Ja jøss, bare lurte, er ingen stress altså! Får si ifra når den er ute, og det er pakkat og klart, så ordner vi resta da Den er grei! er mulig at jeg faktisk får levert det til deg, da jeg er en del innom sverige og du bor jo på veien! Så hvis vi kunne møtes på en bensinstasjon eller noe så hadde det vert like greit Hørtes konge ut! Bare la meg vite litt i forkant når du evt skal bort, så kan vi møtes! Kjører du E6 er vel toys'r'us v sannesundbroa enkelt?
Snowgoon Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Har blitt nødt til å nedprioritere plukking av deler, da jeg har hatt en del jobb og har måtte gjøre en del med e30'n i det siste. men skal få tatt det ut snart Ja jøss, bare lurte, er ingen stress altså! Får si ifra når den er ute, og det er pakkat og klart, så ordner vi resta da Den er grei! er mulig at jeg faktisk får levert det til deg, da jeg er en del innom sverige og du bor jo på veien! Så hvis vi kunne møtes på en bensinstasjon eller noe så hadde det vert like greit Hørtes konge ut! Bare la meg vite litt i forkant når du evt skal bort, så kan vi møtes! Kjører du E6 er vel toys'r'us v sannesundbroa enkelt? Jaja skal si ifra vettdu toys r us funker fint det!
Onkel Ballong Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Speedometeret, har det liten eller stor kjørecomp? EDIT: Og hva slags ratt sitter det i bilen?
tordah Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 selger du motoren i deler? er isåfall intressert i bunnpanna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå