Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg starter bilen lyser de 2 lampene som regel, det hender de slår seg av når jeg begynner å kjøre. Men stort sett lyser de hele tiden og ABS og ASC virker ikke etter å ha kjørt en stund å stopper bilen slår av motoren å starter igjen slukker lampene og alt virker. er det en føler som er gåen? får jeg vite hvilken hvis jeg tar diagnose eller må jeg bytte alle.

Kan det være noe annet som er feil kanskje?

Cruisecontrol virker uansett hele tiden

Skrevet
Når jeg starter bilen lyser de 2 lampene som regel, det hender de slår seg av når jeg begynner å kjøre. Men stort sett lyser de hele tiden og ABS og ASC virker ikke etter å ha kjørt en stund å stopper bilen slår av motoren å starter igjen slukker lampene og alt virker. er det en føler som er gåen? får jeg vite hvilken hvis jeg tar diagnose eller må jeg bytte alle.

Hei, hva med og ta en diagnose?

F

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet
. er det en føler som er gåen? får jeg vite hvilken hvis jeg tar diagnose eller må jeg bytte alle.

Ja du får vite hvilken som er gåen ved diagnosen. Kryss på finger [-o< at det er kun sensoren som er gåen. ABS styreenhet er en svarthet for E39. Jeg har skiftet en også. Det kostet dyrt :evil: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...