Gå til innhold

Yngves E91 325i


Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jeg har også en BMS powerbox liggende på posten. Denne skal gjøre samme nytte som sprintbooster samtidig som de lover litt ekstra effekt. Jeg tar effektøkningen med en klype salt, men de som har kjøpt den påstår at "throttle re-mappingen" alene er verdt prisen

Ble det noe merkbar forandring med denne boxen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en BMS powerbox liggende på posten. Denne skal gjøre samme nytte som sprintbooster samtidig som de lover litt ekstra effekt. Jeg tar effektøkningen med en klype salt, men de som har kjøpt den påstår at "throttle re-mappingen" alene er verdt prisen

Ble det noe merkbar forandring med denne boxen?

Throttle mappingen merkes veldig godt. Den gir litt ekstra gass idet man trør på gassen, så bilen føles ikke like tung og treig i starten. Noe effekt merket jeg ikke noe til. ;)

Fikk besøk av Hogstad-Trading i garasjen idag. Det endte med 35% film på alle rutene. :)

IMG_0868.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Tror jeg skal være glad for at jeg ikke gikk for race utgaven. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=5d9Z29TpsAE

Jeg hadde fire rørs Eisenmann i Race utgaven på E60 525iA'en jeg hadde for noen år siden, så jeg tror også du skal være glad for at du ikke gikk for Race utgaven :lol: Lyden var tøff, men du hørte den ganske godt inn i kupéen, noe som ble slitsomt på langturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine oppgraderinger du har gjort Yngve. Det er ikke mange slike 325'er med slike spesifikasjoner som denne. :)

Takker. :) Er ganske fornøyd med å ha denne som bruksbil. :) Jeg har enda til gode å finne andre e91 325i til salgs med manuellgir.

Føler at jeg er mer eller mindre ferdig med oppgraderinger på bilen nå. Venter på 3000k xenonpærer fra ebay, etter at de er montert har jeg ingen større planer for den. (Rails skal fjernes på sikt)

Edit: fant faktisk en annen til salgs nå, men det var dyr og sparsomt utstyrt. :Phttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34594106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å skaffe meg en slik bruksbil selv, men må nesten være 325 med endel utstyr. Har du aktiv styring på din?

Har hørt det er ganske ettertraktet.

Har aktiv styring på den. Har blitt så avhengig av det at det blir like høyt prioritert som manuellgir neste gang jeg skal kjøpe en BMW av nyere årgang.

Av annet utstyr har den nesten alt man kunne få bortsett fra m-pakke og hengerfeste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...