raynik Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 noen som har peiling på Diesel motorer her? vurderer å kjøpe en 2002 525 dat, men bilen går avogtil ujevnt ved kjøring. dette hender på ca 2000 omdreininger og litt motstand, feks baker og slikt. motor jager litt , går over ved gasspådrag. Er byttet diesel pumpe, turbo og litt slikt for ikke lenge siden. kan dette være ett problem med en dyse? hvordan evt sjekke dette? hva eller kan det evt være? håper noen kan svare greit på dette... MVH Raymond
raynik Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 mmm ingen som har peil??? vil en diagnose finne ut av dette?mmm tror den har vært på diagnose uten resultat.
etah39 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 mmm ingen som har peil??? vil en diagnose finne ut av dette?mmm tror den har vært på diagnose uten resultat. Ja du kan finne det med å ta en balanse test med Bmw diagnose utstyr så får du svar på om det et feil på dysene.. Har du fått kjøpt deg bil foresten? Det e meg så hadde den 525d fra Haugesund
raynik Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 oki..nei har ikke kjøpt meg bil enda..har sett på noen flere men finner egentlig ikke noen som tilfredsstiller mine krav... så da venter jeg, er ikke på akkutt bil leting heller...
TRF Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 dårlig kontakt ved railtrykk sensor kan skape ganske kraftige nykk på lavt turtall (til og med stoppe bilen når den går på tomgang i verste fall).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå