Spartveit Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Var å hentet meg en E30 2-dørs igår. Denne blir totalresturert, og motorvalge blir Toyota sin 2JZ GTE motor. Litt info om bilen: - 316i - Usikker km stand - Veldig bra for rust - Utseende er orginalt - 325i understell - Coilovers Planer for bilen: - Ny lakk inn/utvendig - M-Tech 2 fangere - BBS felger - 2JZ GTE /m R154 girkasse - Usikker på interiør - Alt i understell blir nytt - Carbon detaljer Resten får bli en gåte...
Spartveit Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Fekk bilen hjem igår, har begynt litt smått inni bilen idag for å se etter rust. Det så veldig bra ut, var ingenting under gulvtette. Eneste plassen det er rust er i hjulbuene bak og litt i baksjermen. Fått ut alt utenom dørtrekk forann, taktrekk, pedaler, rattstamme. Bilder liker dere? Beklager dårlig kvalitet på bildene, skal skaffe et brukende kamera.
Sund.M3 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 se her ja, kjøpt den av leif harald eller? så ut som den gamle min liker planene dine
Spartveit Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 se her ja, kjøpt den av leif harald eller? så ut som den gamle min liker planene dine Kjøpte den av Leif Harald ja
Sund.M3 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 da er det gamle bilen min da, bra utgangspungt den, veldi bra for rust den ja. den har foresten rulla ca 160 følger med
e30 tic Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Bra at det blir noen skikkelige biler i Vats!. kjør på med bilder
Spartveit Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Kommer nok en oppdatering ikveld med flere bilder
Spartveit Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Rått. Hva bil speca på motor da? Motor er ikke bestilt enda, leter etter den rette. Det blir singel turbo og datasprut.
Spartveit Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Fått gjort endel ikveld. - Tatt ut ledningsnett - Varmeapparat - Front/bakfanger - Lykter/Grill - Og mye småting Bilder! Så fort Caprien er ferdig sveiset, vil E30`en havne i vugga for sveising/sandblåsing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå