Gå til innhold

E34 deler; lykter, vinge, V8 panser+front mm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å selge unna noe deler jeg har liggende, må gjerne komme å hente,

om ikke er det frakt i tillegg til prisen som blir satt her:

Pakker inntill 60x60x120cm og 10kg er 170 kr i frakt + 74 for postoppkrav

E34 BMW M-tech vinge, tror den er Jet Black (fra orginal tysk M5, kostet meg 2400,-) - 1500 kr

zqhumpzin75n1xtu2cab.jpg

8lzhipgds1a1xnten86r.jpg

E34 Sedan glasserte (sorte) rygge-/baklys. Disse er orginale Hella-lykter som har bli glasserte sorte,

de er helt blanke og til å speile seg i, aldri brukt - kun pakket opp, laget på bestilling i Tyskland.

Bildene mine lyver pga. sterk blits, legger med ett fra nettet som viser det bedre. - 1500 kr

l3xoi2e8pmecu90zn61j.jpg

n3p5np7xkld1g7vyuxf1.jpg

0j8ctrfei26zrbunh8zc.jpg

E34 glasserte (sorte) blinklys. Som over, orginale blinklys som har blitt glassete sorte,

også disse er helt blanke og aldri brukt, kun pakket opp. Laget på bestilling i Tyskland.

Også her ble blitsen min litt sterk, så fant noe på nettet som stemmer bedre. - 750 kr

n9e0l2j6i6fdqktf1221.jpg

yomtdw7jypc7gu535zhs.jpg

E34 diskantspredere/tweeters. Orginalt ekstrautstyr fra en 1989 M5. Fant ikke bilde av når de stod montert dessverre.

Ikke strøkne, erstatter plastikk-trekanten innenforr speilet. 400 kr

t3hyspgadvjj1hqy6855.jpg

imz0guesk4dgmqdrww7k.jpg

E34 Klima-anleggramme + stor kjørecomputer med ENGELSK skrift ved knappene.

Rammen ble kjøpt inn både derfor og fordi jeg hadde tenkt å ha flip-screen spiller i bilen,

og siden denne er fra en høyre-rattet bil (Britisk), er cd-spiller og kjørecomputer på

motsatt side av vanlig, dette gjør at skjermen ikke tar borti tåke-lysbryteren,

slik den gjør på vanlige venstre-rattede biler. Selges komplett 800 kr

79zpz7g8sfirw9vjyt5m.jpg

vsh1kturbnk7datcbvhv.jpg

E34 frontlykter m/ angel eyes. Sorte reflektorer, CCFL ringer (dvs jevnt lys i hele ringen, HVITE!).

Lykteglassene er helt glatte, ingen riller (E-merket som vanlig). Orginale kontaker. Aldri brukt - kun pakket opp.

Legger med bilde av hvordan de lyser, hentet fra internett. 2500 kr

krl2gozdupz5wqgwgt7z.jpg

r8nnmlfzmc7bmqdbqeg8.jpg

E34 tåkelys/spredere. Lyktene hadde "chrom-reflektorer", disse ble pusset ned og lakkert om til sort,

for å matche frontlyktene over. Lyktene er ikke re-forseglet etter jobben, kan lett ordnes med Tec7 el.

Lyktene er aldri blitt brukt på bil. Orginale kontakter. Selges for 1000 kr

9cse68jfakruky9108wv.jpg

q3csuixt9i339bq5322g.jpg

Har også:

V8 front med nye lykte-rammer

V8 panser

Lykte senkere til V8 front.

Og sikkert noe mer når jeg får leita litt til. Dette med mer kommer med bilder neste omgang.

Prisene kan være litt fleksible, men er allerede lagt ut til under selv-kost:P

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

De er som sagt kun pakket opp, men han jeg kjøpte de av sa de var såpass at man kunne bruke de på dagtid også, men det er såklart mye mørkere, så går utifra det at på en flott sommerdag ser man knapt baklys (men forhåpentligvis bremselys)...

Har sett bilder, og de gjør seg veldig på helt hvite eller helt sorte biler (og andre sterke farger)!:)

Skrevet

Er det komplett v8 front? og den kjørecomputeren kan den puttes inn i en dash med hull fra andre siden? trenger evenutelt bare den og hvis du har noen lys til bak bryterene på varmeapparatet,

har du noen org tåkelys?

Skrevet

V8 fronten er komplett, grill + nyrer (og panser om ønskelig)...

kjørecomputeren er såvidt jeg vet identisk med de som sitter på venstre side av midtkonsollen,

men selger den kun sammen med rammen som vist...

har ikke org. tåkelys til salgs desverre...

• 3 weeks later...
Skrevet

Varme-apperatet ble tatt rett ut av en britisk m5 og send til meg, så går utifra at alt virker, men har aldri prøvd det...

Ang. lyktene har du PM, men baklysene passer bare til sedan...

v8 fronten er brukt, sort grill og mørkegrønt panser, lyktegrillene er nye i plastik...

Skrevet

Ja, som du ser på det nederste bildet er det Nokia elementer i de...

Aner ikke størrelse, men de som sitter der passer iallefall i den "klemma" som er inne i de...

Skrevet

Har ikke prøvd de, var ikke ledninger i M5'n min, også solgte jeg den før jeg fikk rotet meg til å trekke noe.

Så det tørr jeg ikke si sikkert dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...