m0lliz Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 e36 1993 mod overhaulin' Ønsker veldig innspill og tips om hva som kan gjøres osv! Her er noe av det som er gjort: Bytte motor fra 316i til 320i med 180tusen km(X) Fjerne rust bakskjermer.(X) fjerne spoiler og lakkere bakluke.(X) Nye framskjermer(X) Lakkere frontfanger(X) Ny bakfanger Sveise ny eksos Bygge sub kasse på 70l og bygge inn i bagasjerom nytt interiør. ny cd spiller (X) m-tech 1 ratt (X) m- tech girkule. (X) 97 grill.(X) xenon lys. usikker? justerbart senke sett. fjerne rust på v/f dør (X) M3 speil. (x) bruksbilen slik den var: Bilen i dag 22.03.2012 under motorbytte 2 dagers arbeid om man jobber litt effektivt:)
m0lliz Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Har blitt en del endringer i det siste, holder på og fjerner all rust, under og på karosseriet. Kommer masse bilder i morgen
m0lliz Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 nylakkert hjulbue, og prøvemontering av sommerfelg. lakkert m3 speil og montert. Dette var ikke i planene mine, da m-tech fanger var planen. Men kan være kult å prøve noe ikke alle andre har? ) Her trengs det polering! Spoileren er tatt av og hullene er tettet og lakkert.
m0lliz Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Ferdig rubbet, mangler bare polering. slet med og få vekk overgangen, men skal kjøpe sterkere rubbing og prøve det
m0lliz Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 framskjermer, facelift grill, og framfanger sendt til lakk! :D Gikk også på kjempesmellen i dag, fikk tuningarten fra parts and retards i dag.. og framdemperne passer ikke da stabstag og orginal demperne er fra 1991... FUCK MY LIFE... håper på at partsandretards.no kan hjelpe meg og komme helskinnet ut fra det da lærlingpengboka ikke er helt på stasjon!
sondrestorli Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 ser bra ut! følger med håper du er fornøyd med motoren
m0lliz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 knall fornøyd med motoren tørr og fin fått slipt ned, retta og sparkla v/b skjerm i dag. ny interiøret som er på vei i posten! Ferdig med og ha på galvapro på v/f dør. måtte lakkere opp h/b skjerm da jeg polerte litt for lenge Ser forøvrig senkesette bak er montert, men må sende det tilbake til parts and retards da det var feil Er kjempe fornøyd med dem da de ordnet opp med en gang!! ferdigbygd basskasse på 70l. hertz 15":) nye framskjermer frontfanger og faceliftgrill kommer fra lakk i morgen:) siste speile lakkert )
m0lliz Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Fikk frontfanger, 97 grill og framskjermer fra lakk i går! Ble forøvrig kjempefornøyd med resultatet! Kommer bilder senere i dag. Noen som vet hvordan 19" passer foran? Er standar innpress og 8,5" brei .
Mexos Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Har sett denne i byen en del tidligere. Moro å se at noen frisker den opp Er noe med å gi gamle e36 nytt liv
m0lliz Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Takk for det Mexos ja, den var veldig bra for rust under og voksenkjørt, så jeg så potensialet i den:) Er veldig sugen på og hive nedi turbomotor !
Mexos Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Takk for det Mexos ja, den var veldig bra for rust under og voksenkjørt, så jeg så potensialet i den:) Er veldig sugen på og hive nedi turbomotor ! Voksenkjørt med den vingen? Ja er bare å peise på. JEg skal hente is motor i helgen som får seg turbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå