m0lliz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Fyrn var over 40 ja;bb Ah! Herlig! Hente mæ en 318is i mårra æ, kunna fått kjøpt den motoren
m0lliz Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Takk for det Mexos ja, den var veldig bra for rust under og voksenkjørt, så jeg så potensialet i den:) Er veldig sugen på og hive nedi turbomotor ! Voksenkjørt med den vingen? Ja er bare å peise på. JEg skal hente is motor i helgen som får seg turbo ah. herlig! men jeg har is motor til salgs til deg:p
Mexos Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Takk for det Mexos ja, den var veldig bra for rust under og voksenkjørt, så jeg så potensialet i den:) Er veldig sugen på og hive nedi turbomotor ! Voksenkjørt med den vingen? Ja er bare å peise på. JEg skal hente is motor i helgen som får seg turbo ah. herlig! men jeg har is motor til salgs til deg:p Typisk etter at jeg har vært helt ned i Skien og henta motor
m0lliz Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Huffda:b kjøpte komplett e36 med is motor i helga:b du skulle ha fått den billig:)
m0lliz Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Da var det lenge siden jeg har kommet med en oppdatering, bilen begynner endelig og se ferdig ut, eneste som mangler nå er polering.
MortenTouring Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Strøkent det der! Blir det noe trimming da?
Marjooozz Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Er det bare meg eller er den meget høy bak? ellers veldig bra!
m0lliz Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Strøkent det der!Blir det noe trimming da? hehe. det var i planene, men som du ser i bakgrunnen så står en e36 coupe jeg har handla som skal ha motor og "resturering" Skal selge den her forresten
m0lliz Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Er det bare meg eller er den meget høy bak?ellers veldig bra! hehe, får akkurat en finger imellom faktisk! er uheldig på det bilde ;p
m0lliz Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Da er bilen solgt! 30tusen, solgt på under ett døgn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå