Bredebrei Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 hei bagasjeromsluken fungerer ikke når jeg trykker på knappen bak får den kun opp ved hjelp av å vri nøkkel.. noen som har vært borti dette ? kan det være en sikring som er gåen? elektriske motoren som ikke fungerer.....??
kjellsigvald Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 kan var brudd i ledningen mellom bil og bagasjeluke . det var det hos meg.
SweetBMW Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 ledning i brudd mellom bil og bagasjeluke, brudd i selve luka, brudd i bryter, eller def bryter.
2000Touring Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 kan var brudd i ledningen mellom bil og bagasjeluke . det var det hos meg. +1 på den. Har du andre problemer med strøm til bakluka? I fjor vinter hadde jeg samme problemet, men også problemer med lys osv til bakluka. Feilen var brudd på 6 ledninger i overgang karosseri/bakluke.
Bredebrei Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 tusen takk for mangen svar! . alle lys bak funker som det skal!. glemte å si at når jeg trykker på nøkkelen så spretter bgasjerommet opp. er kun knappen du trykker inn for å åpne som ikke funker... :/ og den er vel elektrisk på e46'en kan det være sikring gåen ? noe som er hoppet av eller noe ? utenom brudd på ledning ?
mspec Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 da regner jeg med at det er defekt mikrobryter du har. evt et lite ledningsbrudd,men sistnevnte er mest vanlig å se på touring..
DieselVegard Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg lurer også på om mikrobryteren min er gåen. Bakluka går opp når man trykker på knappen på nøkkelen. Kan noen fortelle meg om mikrobryteren på en "vanlig" E46 er den samme som på Compact? Fant ikke dette på noen delelister.
Lars89 Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Samme mikrobryter for alle Delenr osv her (nr 5) http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Compact/Europe/325ti-M54/LHD/N/2004/browse/bodywork/single_components_for_trunk_lid/ Men skulle du velge å bytte hele håndtaket er dette unikt for compact
DieselVegard Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Se der ja. Takk for hjelpen Lars, du har jo svart på alle spørsmålene jeg har hatt i det siste. Finnes det forresten en enkel måte å finne ut om det er selve bryteren som har takket for seg?
DieselVegard Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Er det bare å skru av den lista bak og så bytte bryteren? Noen som har gjort dette?
SweetBMW Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Lista kommer som en hel bryter. Du tar av hele greia, flytter over den lakkerte delen evt, og sette rpå nye med ny pakning.
DieselVegard Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Jeg kjøpte denne mikrobryteren til ca 450,- Demonterte hele greiene fikset litt ledninger og vips. TOk meg en times tid. Man trenger ikke kjøpe hele lista. Dette var på en Compact, men regner med det er likt på andre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå