Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei bagasjeromsluken fungerer ikke når jeg trykker på knappen bak får den kun opp ved hjelp av å vri nøkkel..

noen som har vært borti dette ? kan det være en sikring som er gåen? elektriske motoren som ikke fungerer.....??

Skrevet
kan var brudd i ledningen mellom bil og bagasjeluke . det var det hos meg.

+1 på den.

Har du andre problemer med strøm til bakluka?

I fjor vinter hadde jeg samme problemet, men også problemer med lys osv til bakluka. Feilen var brudd på 6 ledninger i overgang karosseri/bakluke.

Skrevet

tusen takk for mangen svar! :) . alle lys bak funker som det skal!. glemte å si at når jeg trykker på nøkkelen så spretter bgasjerommet opp. er kun knappen du trykker inn for å åpne som ikke funker... :/ og den er vel elektrisk på e46'en kan det være sikring gåen ? noe som er hoppet av eller noe ? utenom brudd på ledning ?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg lurer også på om mikrobryteren min er gåen.

Bakluka går opp når man trykker på knappen på nøkkelen. Kan noen fortelle meg om mikrobryteren på en "vanlig" E46 er den samme som på Compact? Fant ikke dette på noen delelister.

Skrevet

Se der ja. Takk for hjelpen Lars, du har jo svart på alle spørsmålene jeg har hatt i det siste.

:applause:

Finnes det forresten en enkel måte å finne ut om det er selve bryteren som har takket for seg?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg kjøpte denne mikrobryteren til ca 450,- Demonterte hele greiene fikset litt ledninger og vips. TOk meg en times tid. Man trenger ikke kjøpe hele lista. Dette var på en Compact, men regner med det er likt på andre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...