scoot Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Kom over en annonse på en facebook gruppe jeg er medlem i, "bildeler på østlandet". Dette bør vel interessant for noen her inne som holder på med gammal BMW? Gjorde et kjapt søk på forumet, og ser ikke ut som dette er blitt postet noe sted. Marianne Smestad Fortsatt endel deler til eldre BMW på lager i Hobøl. Nevner E12, E21, E24, E28 og E30. Kun standard deler. Mye karrosserideler + div. Treffes fra 1000 -2200 på 45456131 Glemte MYE E3 og noe 02 og E9 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Tror de fleste kjenner til henne hun er medlem her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Jammen da så så kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg kjente ikke til henne Kanskje hun har interiør til E12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 BMW Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Svarte meg kjapt på facebook iallefall, får håpe hu har noe jeg trenger til 02'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 dette er min kjære mor og hun har MYE deler. men tror det blir mindre og mindre så lønner seg å være rask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hvis det er samme Marianne,hvis jeg ikke husker feil.Som var mye aktiv på bimmers før,men ikke sett noe til henne på deler selges på en god stund. Så er det bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå