-Roger- Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 - Finnes ikke 2 soners på E46. - Interiørlister hadde jeg ikke brydd meg så mye om siden det er veldig enkelt og relativt rimelig å bytte. (Hvertfall på E46) - Alle E46 og E90,91 osv er levert standard med el vinduer fremme så vidt jeg vet. Så det kravet er vel rimelig lett å oppfylle...
spruddel Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Altså du kan la være å se på E46 hvis tosoners er viktig, skjønner ikke helt hvor viktig det er. Innimellom er det litt deilig når jeg kjører E90 at jeg kan ha 22 hvis naboen vil ha 20, men da overlever jeg med 21 i min bil istedenfor Er det ikke maks 4 grader forskjell som går? Får ha lykke til med kjøpet
frufeed Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Roger: Hehe, har ikke sjekka priser på bytte av interiørlister. Er bare at mannen får avsmak så fort han ser en trebit i interiøret Spruddel: Hvis det ikke finnes, så må vi jo kanskje bare fire på kravene, om vi finner en E46 som ellers er aktuell Hadde bare trodd at det fantes, siden vi har det på vår gamle. Vet ikke om det er noe maks gradeforskjell... Jo, takk, gleder oss til å få en mye nyere bil...!
spruddel Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Interiørlistene er bare å ta tak i og dra av, byttes veldig lett på E46 Hvertfall de på dørene. Men får si ifra om dere får mer lån og vil ha min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå