Andy520iA Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Dette er ekte bbs ja! I 18" til og med. Ganske sjeldent. Er 8" foran og 9,5" bak visst jeg ikke husker feil. Disse er til polering hos StåleE30 på forumet her så kommer nye bilder når de er klare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Flotte bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Flotte bil Takk for det. Kommer en god del updates her nå i nærmeste framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Da var det endelig tid for 2 ukers velfortjent ferie:) Planen er og bare slappe av hjemme og montere alt av deler som er ankommet. Bremser foran skal byttes, bak er nettopp byttet. Oppgradert vanos fra DRVanos skal på plass. Fullt effektanlegg skal på. Nye baklykter samt nytt ratt skal og monteres:) Så kommer BBS RC090 felgene på med en liten vri. Avslutter det hele med og rense og farge opp sportskinnet jeg monterte i vinter. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 hvor kjøpte du de baklykten? så mørekere ut enn original m3-lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå