Gå til innhold

Bytte interiørlist, dashbord E61?

spitz
 Share

Anbefalte innlegg

Min ferske E61 er stort sett meget bra, men noe kan tyde på at forrige eier har brukt bilen til transport av noen veldig lange gjenstander og deretter bråbremset på vei hjem, for det er et par skikkelige bulker i lista på dashbordet.

Spørsmålet mitt er egentlig bare hvor mye pes denne er å bytte til en ny for å bli kvitt de irriterende bulkene? Den er i børstet alu-look, om det skulle ha noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å rive den av. Ta tak i enden ved passasjerdøren og løsne den forsiktig hele veien. Ny får du kjøpt alle steder der det selges BMW-deler.

Såvidt jeg kan se utifra utstyrslisten på bilen din (pen bil forresten!) så er korrekt delenummer 51 45 6 951 052. Denne koster en tusenlapp hos Koed, men jeg ville dobbelsjekket at det er riktig før et kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å rive den av. Ta tak i enden ved passasjerdøren og løsne den forsiktig hele veien. Ny får du kjøpt alle steder der det selges BMW-deler.

Såvidt jeg kan se utifra utstyrslisten på bilen din (pen bil forresten!) så er korrekt delenummer 51 45 6 951 052. Denne koster en tusenlapp hos Koed, men jeg ville dobbelsjekket at det er riktig før et kjøp.

Det var gode nyheter - og takk for et veldig mye mer grundig svar enn jeg hadde regnet med! Da blir det ny list. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...