Bimer Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Hallois! Jeg skal bytte ut anlegget i tyskern, men så har jeg ett slikens "multifunksjonsratt" i bilen med noe knapper for stereoanlegget, og noen for mobiltlf. (sistnevnte bare til pynt, da det ikke er noe blåtann modul i bilen) Det jeg lurer på er om det finnes noe adapter/overgang/kloss/dings som man kan montere på ett uorginalt annlegg som gjør at disse tingene fungerer. Og om jeg kjøper stereo med blåtann, så fungerer mobilfunksjonene i rattet også plutselig? Noen som har efaring med ny stereo og ratteknapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Mobilknappene i rattet vil nok dessverre ikke fungere selv om du kjøper ny spiller med bluetooth. Du må ettermontere originalt handsfree-opplegg for å få funksjon i disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Det finnes rattfjernkontrolladapter avhengigt av bil og spiller. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå