Dev007 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Hei folkens Vært en aktiv leser på dette forumet i en stund nå. Tenkte at det er på tide å lage en tråd om den så og si ny innkjøpte bilen min. Kan begynne med utstyrsliste og bilder fra da jeg kjøpte den: Automatgir M-EDITION M-sportspakke M-aerodynamikkpakke M-sportsunderstell M-sportsskinnratt M gearspak M-Sport 18" felger Sportsstoler foran Individual hvite blinklys Individual antrasit takhimmel Individual høyglans shadowline Individual sorte vinduer Interiørlister alu Skinninteriør Navigasjonssystem Business Xenon Bi-xenon Fjernlysassistent Klimaanlegg El. soltak i glass El. seteregulering Setevarme x 2 Regnsensor Lyktespylere Multifunksjonsratt Cruise-control med bremsefunksjon Antispinn og antiskrens DTC Dynamisk Traction Kontroll Isofix barnesetefester Bluetooth forberedt Park Distance Control Tofarget frontrute Delt-/nedfellbar bakseterygg Skipose Radio/CD CD-veksler AUX IN Koppholdere foran og bak Automatisk avblendbart speil El. rollo bakvindu Lyspakke Advantage pakke BMW ASSIST BMW ONLINE BMW teleservices Så hva synes dere om denne? ----------- 2008 - E60 520D 2001 - E39 520 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Gratulerer med en meget flott bil Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Strøkem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev007 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 reef89: takk takk, har egentlig ingen planer å gjøre noe med bilen da jeg liker den mest orginalt som mulig. Men dersom det er noe gode forslag så kan det jo vurderes Ervik: takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå