Dev007 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Hei folkens Vært en aktiv leser på dette forumet i en stund nå. Tenkte at det er på tide å lage en tråd om den så og si ny innkjøpte bilen min. Kan begynne med utstyrsliste og bilder fra da jeg kjøpte den: Automatgir M-EDITION M-sportspakke M-aerodynamikkpakke M-sportsunderstell M-sportsskinnratt M gearspak M-Sport 18" felger Sportsstoler foran Individual hvite blinklys Individual antrasit takhimmel Individual høyglans shadowline Individual sorte vinduer Interiørlister alu Skinninteriør Navigasjonssystem Business Xenon Bi-xenon Fjernlysassistent Klimaanlegg El. soltak i glass El. seteregulering Setevarme x 2 Regnsensor Lyktespylere Multifunksjonsratt Cruise-control med bremsefunksjon Antispinn og antiskrens DTC Dynamisk Traction Kontroll Isofix barnesetefester Bluetooth forberedt Park Distance Control Tofarget frontrute Delt-/nedfellbar bakseterygg Skipose Radio/CD CD-veksler AUX IN Koppholdere foran og bak Automatisk avblendbart speil El. rollo bakvindu Lyspakke Advantage pakke BMW ASSIST BMW ONLINE BMW teleservices Så hva synes dere om denne? ----------- 2008 - E60 520D 2001 - E39 520 [solgt]
Reef89 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Gratulerer med en meget flott bil Noen planer?
Dev007 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 reef89: takk takk, har egentlig ingen planer å gjøre noe med bilen da jeg liker den mest orginalt som mulig. Men dersom det er noe gode forslag så kan det jo vurderes Ervik: takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå