Zebby100 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Hei dere Bytta for en stund tilbake den gamle e36 compacten min med en e30 cabriolet. Henta den på prøveskilet og koste meg med den fram til prøveskiltene gikk ut. Dagen etter tenkte jeg ut og skru litt for og gjøre den klar til eu. Men når jeg satt meg inn for og starte, var det ingenting som skjedde. Starteren gikk rundt og han fikk bensin. par uker senere prøvde jeg igjen, og da fikk jeg start etter mye om og men, men han gikk veldig ujevnt på tomgang når han var kald. men med en gang den ble varm, så gikk han fint. Så var jeg i motorrommet og surra litt igjen, og da mistenker jeg og ha vært nær noen kabler. Også etter noen minutter prøvde jeg og starte igjen, men da skjedde det samme igjen, ingenting. starteren gikk rundt og han fikk bensin. Jeg har bytta veivsensoren nå, men fortsatt ingenting. har også prøvd ned en anna tenningsmodul. Så da kommer jeg hit for råd. Noen som har vært borti noe lignenes? Info: e30 88 320 med 323 motor i tror jeg preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebby100 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebby100 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Har sett litt i på bilen i dag. og jeg har funnet noe rart. Der veivsensoren står, skal det være en magnet på reimhjulet? for jeg ser kun ett hull der, som det ser ut som om det skal være en magnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 har du veivakselsensoren på svinghjulet ? på svinghjulet sitter det en magnet som løsner og detter av. får du turtall når du kinner ? prøv å åpne hanskerommet og slå det hart igjen. der ligger motorstyreenheten og det er et kjent problem med disse at det er for dorlig loddet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebby100 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 slå hanskerommet hardt igjen? veivakselsensoren står helt foran på motoren turtelleren min funker ikke så vet ikke helt med den biten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebby100 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 så vidt jeg vet skal turtelleren fungere når du kinner, men hvist magneten på veivakselen ikke er det vil det ikke gi noe utslag på turtallet. hør med delelageret på bavaria for å se om de kan se på filmen om det skal vere en magnet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebby100 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 bavaria ville faktisk ikke vise meg filmen. noen som vet om det skal være en magnet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=12&fg=28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebby100 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Skjønner meg ikke helt på den filmen der heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå