Skulebollen Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Som topic, kunne tenkt meg å sett bilde av dette.. Helst med sonar dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 To eksempler... Flere på tyrestretch.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Har vert og sett men dette var falken, er stor forskjell på dekk desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Vet ikke hvordan Sonar dekk er,- men jeg var med når jeg fikk satt på 225/40r18 på mine rondell d58 18x9,5. Det som virker mest kritisk om de får de på eller ikke er hvor myk dekkveggene er. Det er også lettere å få det til med noen omleggingsmaskiner enn andre. Problemet dekksjappen fikk når jeg fikk lagt om, var vel at armen som presser dekket på- ikke var sterk nok, så den vridde seg ut av posisjon eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Er mest for syns skyld eg lurer, skal nok klare og få på dekket;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå