Polardego Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 På tide å lage en ny tråd på senkesett. Vi skaffer det aller meste av senkefjærer, coilovers, senkeskåler, dempere etc til BMW. Alltid mye på lager eller kort leveringstid. Alle medlemmer av Bimmers får 10% rabatt på alle senkesett untatt Tuningart og tilbudsvarer. Når dere bestiller så ønsker vi følgene info: NickÅrsmodell på bilenAkselvekter foran og bakGjerne regnummer Vi fører følgene merker: TuningartTA TechnixVmaxxSupersportSPAXEibachH&RBilstein Send en melding her i tråden, send mail til bestilling@partsandretards.no eller ring oss på 64 94 18 30 innenfor åpningstidene våre. Vi driver og legger ut Vmaxx, H&R og Bilstein i vår webshop. Finner du ikke det du leter etter ta kontakt med oss. Husk, ikke lenge igjen til sommeren nå.
Ullsokk Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Hallo. Har dere justerbare stag til E39 med nivåregulering bak ?
SondreLM Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Skulle hatt en pris på sveisekit til e32/34. Gjerne med hardhetsjustering.
Polardego Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Hallo. Har dere justerbare stag til E39 med nivåregulering bak ? Ja, de følger normalt med settene som er beregnet til de bilene. Kan sikkert skaffe de løse også.
Polardego Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Pris på H&R coilovers til e91? Skal sjekke det opp mandag, send meg en mail med Reg.nr. så finner jeg akkurat det settet som passer din bil.
Polardego Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Skulle hatt en pris på sveisekit til e32/34. Gjerne med hardhetsjustering. Dette har vi desverre ikke i vårt sortiment.
325i! Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Skulle hatt en pris på sveisekit til e32/34. Gjerne med hardhetsjustering. Dette har vi desverre ikke i vårt sortiment. Hei hva er prisen for en h&r monotube til audi s3 2000modell med innfestning av lenkestag i fjærbein
kjellan Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Har du TA Techniks med justerbare GAS dempere til e36?
Polardego Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Skulle hatt en pris på sveisekit til e32/34. Gjerne med hardhetsjustering. Dette har vi desverre ikke i vårt sortiment. Hei hva er prisen for en h&r monotube til audi s3 2000modell med innfestning av lenkestag i fjærbein Send meg Reg.nr på mail så skal jeg sjekke det opp mandag.
Polardego Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Har du TA Techniks med justerbare GAS dempere til e36? Nei desverre, de er gått ut. Rimeligste vi kan skaffe med hardhetsjustering til E36 er Vmaxx eller Supersport Control +.
Polardego Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Har du litt gromme coilovers til e28? Har ingenting til E28 desverre.
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Hvor lang leveringstid er det på coilovers fra H&R til E30? Og må man sende inn fjærbein i forveien? Evt betale depositumet?
Polardego Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Hvor lang leveringstid er det på coilovers fra H&R til E30? Og må man sende inn fjærbein i forveien? Evt betale depositumet? Normalt er det en ca. en uke å få det opp fra Tyskland der fjærbein må bygges om. Men dette må jeg sjekke opp for å kunne gi en eksakt dato. Det går sikkert greit å betale depositum, men det skal jeg også få sjekket opp for deg. Send meg gjerne en mail med reg.nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå