e30m3dude Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Bilen ferdig ribbet:)) mye arbeid igjen bilen med ny motor/gir bygd fra 318is til 320 turbo ble aldri turbo på bilen penge mangelen fikk skylda får det Bilen klar får lakkering Bilen ferdig lakkert :ble veldig fårnøyd med fargen..var litt usikker på fargen men den ble bra:) Montering av skjørt fangere lykter spoiler speil osv Bilen ferdig skrud sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Dritpen bil! Synn at du ikke fikk turbo på den! Hadde vore artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3dude Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Dritpen bil! Synn at du ikke fikk turbo på den! Hadde vore artig! Takk Takk ja angrer på at jeg ikke bygde om til det:/ men men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Bilen er knallfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3dude Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Bilen er knallfin )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Vurdert sorte nyrer og orange blinklys? Og kansje svart grill til Mfangeren? Istede for sølv/grå? Vist ikkje jeg ser helt feil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Denne var tilsalgs for noen år tilbake, angrer som en hest på at jeg ikke kjøpte den!! Denne bilen er så pen og gjennomført på alle måter, synd med det sølvgitteret i grillen, utrolig pen E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 den var fin ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3dude Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Vurdert sorte nyrer og orange blinklys? Og kansje svart grill til Mfangeren? Istede for sølv/grå? Vist ikkje jeg ser helt feil da! hadde jeg hatt bilen nå så hadde det blitt mye nye deler osv:)men den ble solgt den:(savner den bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Fin farge på denne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3dude Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Fin farge på denne ja! skal ha den fargen igjen på det neste prosjektet mitt ass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Hehe, sjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå