esp1 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei, har problemer med orginal montert webasto på en e91 09 mod. Når jeg starter den, enten fra fjernkontroll eller i-drive starter vifta inni bilen ett halvt sekund, for så å stoppe igjen. Har lest litt rundt, og funnet ut at den går i "lock-mode" hvis den feiler til å starte 3 ganger, kan det høres ut som det er det som har skjedd her? Sto at for å nulstille den, tar man ut sikring akkurat i det man starter webasto, men var ikke så enkelt å finne den riktige sikringen, noen som vet hvordan nr det er på den? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esp1 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ingen som har vært borti? Eller vet hva slags sikring det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hei, har problemer med orginal montert webasto på en e91 09 mod. Når jeg starter den, enten fra fjernkontroll eller i-drive starter vifta inni bilen ett halvt sekund, for så å stoppe igjen. Har lest litt rundt, og funnet ut at den går i "lock-mode" hvis den feiler til å starte 3 ganger, kan det høres ut som det er det som har skjedd her? Sto at for å nulstille den, tar man ut sikring akkurat i det man starter webasto, men var ikke så enkelt å finne den riktige sikringen, noen som vet hvordan nr det er på den? Mvh Hei, Det stemmer nok det at om den feiler 3 ganger så går den i lås modus. På min e39 går den også i lås modus om jeg har på timer eller starter den direkte når det er mindre en 10 liter på tanken. Da starter den og går et par minutter og stopper og etter det vil den ikke starte. Du har vel et "kart" som sier hvilken sikring som er til hva? Burde ikke være vanskelig og finne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esp1 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Takk for svar, hva gjør du for å få start på den igjen da? Har ett "kart" over sikringene ja, men var ikke lett å se av bildene der hva som er sikringen til webasto? Noen som vet hvordan tegn det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Letteste er og dra til ditt lokale bmw verksted og be dem åpne den igjen med diagnoseapparatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Takk for svar, hva gjør du for å få start på den igjen da? Har ett "kart" over sikringene ja, men var ikke lett å se av bildene der hva som er sikringen til webasto? Noen som vet hvordan tegn det er? Jeg starter bilen og drar ut sikringen menst den går på tomgang. Leste at man skulle slå på tenninga på 2 og dra ut, prøvde det men det funka ikke. Når jeg starter og den går på tomgang så funka det. Står vel tekst til hver sikring som beskriver hvilken sikring som er til webasto eller parkerings/tillegsvarmer? Står det på tysk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esp1 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ok, står ikke noe tekst nei, bare bilder på diagrammet, i instruksjons boken står det ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Prossedyre for å resette webastoen. Men du må finne ut av sikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Bor du i oslo, tar oslo bilstero dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå