oakland Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei. Jeg har problemer med at navigasjons/skjermen i bilen ikkje henger med på datoen/klokken. Forleden dag stilte jeg datoen og klokken på nytt, men neste dag var den helt på bærtur igjen. Er det noen måte å resette dette på. Bilen er en 528i e39 99model navigasjonsenheten mener jeg er mk2. mvh Oakland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Husket å stille inn riktig Tidsone ? pleier å funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 ok dette skal jeg prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Nei, det fungerte ikke, i går stilte jeg klokken og i dag startet jeg bilen og klokken var heilt på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Har du prøvd å koble fra batteriet i en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Ja og det funket dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå