Thewiz Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Tenkte jeg skulle oppdatere denne tråden da problemet er løst Det var lambdasonden som var problemet her. Jeg var litt uheldig å kjøpte en lambdasonde med lengre ledning enn jeg hadde på bilen orginalt, så da var den lik som den gamle. Har fått lambda med riktig lengde på ledning, og nå er alt toppers Håper denne kan være til bruk senere.
babjorn Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Nice tusen takk for tilbakemeldingen,tror denne kan komme til nytte for mange andre å kanskje meg også,men ikke helt det samme probleme,min bruker mye bensin å dør nesten ut kun i kø kjøring.
Thewiz Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Ikke noe problem, håper denne kommer til nytte for flere, fordi jeg slet meg ihjel å finne noe lignende på nettet når jeg hadde problemet. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å koblet ut lambdasonden, er utrolig enkelt og tar 5 minutter. Trenger bare å jekke opp bilen og plugge ut lambdasondekabelen. Min hadde ingen problemer når jeg kjørte et par dager uten lambda. Min døde noen ganger i lyskryss, rundkjøringer, kø og lignende. Det gjorde den ikke når jeg koblet lambda ut.
babjorn Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Tusen takk,da vet jeg åssen symtomer jeg skal kikke etter.Må bare finne meg noe kø kjøring rund 15.30 tiden i Tønsberg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå