Tzunami Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Det her så jo bra ut det! jeg har usb-ledning trukket opp i askebegeret, men du kan jo montere aux'n i "kassettholderen" rett bak askebegeret? så er den skjult til vanlig også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Det her så jo bra ut det! jeg har usb-ledning trukket opp i askebegeret, men du kan jo montere aux'n i "kassettholderen" rett bak askebegeret? så er den skjult til vanlig også! Takker! Var ikke så dom den, får ta å prøve det når jeg får strøm til bilen igjen Har et batteri som ikke er godt for noe, så må nok byttest ut snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Bare for å komme med en liten update; Jeg har lakket ferdig chrom-listene til nyrene, så de kommer på imorgen når jeg får bilen hit Nå før vinterferien må jeg få byttet batteri, sotet lyktene og legge opp ledninger til grøftelys. Ting jeg skal gjøre så snart snøven er vekk og det er plussgrader: Bytte til 2001-fangeren, få på gul-lyktefilm til grøftelys og parklys, lakke bagasjeromslippa og montere den, lakke alle chromlister. Håper bare plussgradene kommer asap Chill sang for dere http://soundcloud.com/dubstep-4/cragga-mr-postman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Har fått gjort litt med bilen til Martin idag! Montert koppholdere: Og montert sota baklykter: Menst vi holdt på kom det plutselig en E39 til på tunet, 530Diesel: Og akkurat nå driver Martin å soter blinklysa framme : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Dårlig oppdatering av meg, men har stresset rundt litt i det siste. Takk til Eystein for oppdatering! Som sagt har fått montert koppholderen, baklyktene jeg sotet, og får idag montert frontlykter og sideblinkers. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xHåkon95x Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Meeeget flotte bil ! (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Utrulig dårlig oppdatering.. Men bilen har vert av veien i en måned nå. Tannstangen begyndte å leke olje og bremsene var ikke helt på topp. Har fått ny tannstang og bremser skal bestilles idag, bilen er forhåpentligvis på veien igjen om 1-2ukers tid. Kommer bilder av hvordan bilen ser ut nå når jeg får fikset det som må fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå