Partygamer Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 JAAA! Då he guten kjøpt sin eigen bil! Ette å ha kjørt mamma sin bil i noke som følest som ei evighet, rygga en BMW 523IA 1997 modell inn i garasja! Bilen he soklart noke småfiks å slikt, å de skal vi få tatt med her i prosjektet Bilen e ganske so original, men plana om m-tech +++ og anlegg finst soklart Slite litt me pengane til bilen no for tida, på grunn av at eg er student, men oppdateringane skal kome ofte uansett! Utstyrslista hekje ej her for øyeblikke, men den he MYKJE! å de e gollebra! (Om de e noken so veit om ei side eller noke der ej skrive inn reg.nummeret eller understellsnummeret slik at eg får utstyrslista, ha de våre suuupert om dokke tok kontakt ) Utrulig god bil! vert aldri lei av å kjøre den! Ting som skal gjerast: Skrive meir ettekvart so ej kjeme på Rød = Ikkje gjort Blått= Gjort Interiør: Varme i baksete Kopphaldarar framme og bak Dynavin D99 PDC framme og bak m ryggekamera Bytte alt til LED lys *BESTILT* Sigarett tendar uttak for baksete Ladding av mobil innebygd Mobilhaldar Handsfree Før eller sida bytte interiørlister Varme i rattet Anlegg: 2x10`` Ground Zero 2x700w Blaupunkt THA 475 PnP *BESTILT* Kondensator 2F Candence Forsterkar 1600w Ipod og AUX tilkobling Ryddig ledningsnett av kvalitet Støyfilter Eksteriør: Rieger M-look full styling Øyelokk Xenon 6000K i langlys Xenon 8000K i nærlys Xenon eller LED 7,5w Xenonlook 8000K i grøftelys Predator Orion Angel Eyes V2 *BESTILT Nummerskilt holder BMW M Power Nye Norske nummerskilt Nye piggdekk Nye sommardekk 235 framme og 265 bak Rondell kantfelga Stabstag Senking 40/40 ? må vær justerbart Dobbel eksos Sote ruter Nye bremser. Utstyr: Avtagbart hengarfeste Refleksvest i førardør Førstehjelpspakke ved passasjersete 110 Slukkeskum i bagasjerom Reservedekk og jekk Reservedelboks Skipose LED lommelykt i hanskerom Interiør demonteringskit BavarianSoundWerks Bilder av dyret !: Her skal det værte ny M front, blåkvite angel eyes og nye finare skilt og skilthaldar *NYVASKA* Fyrste dagen me sol på 1232352532243 daga: Skinn Nye felga kjeme ettekvart Avtagbart hengarfeste e kjekt å ha ALLE tilbakemeldingar er ALLTID kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Fin bil du har skaffet deg Har du planer om å gjør noe med motor e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Starta en liten tråd til, denne er om skader og riper som er på bilen, som eg helst vil fikse. om du har noken tips eller triks for dette, stikk innom og kommenter: >>>>Lakkskader, Riper, Uhumskheter på bilen. <<<< MIN! Nyvaska i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 TakkTakk! Har leita langt og lenge, og lenger enn langt for å finne bilen eg var fornøgd med! Nei akk no står det 2.5 L 170 HK i den, og det er nok for meg foreløbig Den ekje vanskelig å leike seg med, slepp med en gang eg vil. Litt synd at drivstoff forbruket er høgt, men men. vi lære oss å leve med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 TakkTakk! Har leita langt og lenge, og lenger enn langt for å finne bilen eg var fornøgd med! Nei akk no står det 2.5 L 170 HK i den, og det er nok for meg foreløbig Den ekje vanskelig å leike seg med, slepp med en gang eg vil. Litt synd at drivstoff forbruket er høgt, men men. vi lære oss å leve med det! Hehe ja, de er spreke nok til førstegangsbiler spør du meg, har akkurat samme bilen selv Litt synd det er automat men det er til å leve med Å ja, de bruker nok bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Ja som førstebil / studentbil er den helt grei Vinterlagra, så den er neeeesten 100 % rustfri, kunn helt nederst på passasjerdør! Må sei at eg likte bilen din VELDIG godt Simen! Mykje inspirasjon der Automaten er egentlig berre god, sida den gjer kjøring bedre slik sett.. denne er jo sportskasse med shortshift også, så kan jo sette den i "manuell" om eg vil Gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 BTW, den derten til høgre skal vekk.. mobilhaldarsaken! den skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Flott utgangspunkt der ja:) nydelig farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 TakkTakk! Forge eigar sa fargen heite Azurblå, tek han på ordet Synst sjølv den er veldig fin både i farge og korleis lakken er etter alle desse åra Ligg btw en tråd til lakkskadene og ripene på bilen lenger oppe. vert satt pris på om nokon som kan noko om dette skriv litt i den inni her skal blaupunkten og effektforsterkar til sub ligge, når dei kjem med tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 den fargen var behagelig for øya gitt, fin bil det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Takk Takk Powerman! Synst sjølv den er behagelig å sjå på, og det beste er vell at den fortsatt er fin i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Ei lita kjekke utstyrsliste på bilen Vil tru her e meir egentlig, men men: Vehicle information Type - 523I (EUR) E series - E39 Series - 5 Type - LIM Steering - LL Doors - 4 Engine - M52 Displacement - 2.50 Power - 125 Drive - HECK Transmission - AUT Colour - MONTREALBLAU METALLIC (297) Upholstery - STANDARDLEDER/GRAU (N6TT LT/ALY WHEELS ALARM SYSTEM MODEL DESIGNATION, DELETION WARNING TRIANGLE SKIBAG SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING XENON LIGHT AUTOMATIC AIR CONDITIONING CRUISE CONTROL ON-BOARD COMPUTER RADIO BMW BUSINESS CD WOOD TRIM COLD CLIMATE VERSION EUROPE/DEALER DIRECTORY DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET DAYTIME LIGHTS FUNCTION SHIPPING PROTECTION PACKAGE SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER WINDOW LIFTS, ELECTRIC FOGLIGHTS SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Da var LED lysa innstalert.. var ikkje like sterkt lys som eg hadde håpa, men men, vart i vertfall finare Vart ikkje noke bilde, for det va umulig å ta bilde uten blitz, og blitzen ødela alt, so ja, vart ikkje bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Har da haldt på i 4 dager nedi garasja og ordna blaupunkt med AUX, sub, osv, og ordna meg med ladding til mobilen via sigarett tendar. Ser veldig bra ut og er kjempefornøgd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 *Update* Jadam, har da vert en hektisk måned der eg ikkje har fått oppdatert så mykje her på bimmers. Bilen har stått to veker på bukk/støtter menst eg har haldt på med vedlikeholdsarbeid under og i hjulbuene. der var mange rustne og skitne deler som motte erstattest. I tillegg har eg fiksa kondensen i eine grøftelykta, og feste til den andre. Nye angel eyes er komt på plass og nye skiltholdere er ordnet Ny del til bærearma bak er fiksa, og sommerdekka var så slitte at dei var i ubalanse! så nye må skaffest til sommaren. Har ordnet nye Weisslicht nummerskiltlys og fikset bakluke opneren, som før kunn fungerte med nøkkelen. Er veldig fornøyd med at mye arbeid har komt godt med, og nå blir det en del sparing til neste gang noke skal fiksast., får vi håpe! Nye Angel Eyes <3 Før/Etter Her har bilen stått sommerdekka som MÅ og SKAL erstattest Baklukeopneren, fikset! NYE SKILTLYS! 1000 ganger bedre enn dei gamle! Pakning rundt skiltholder bak, null vibrasjon = mindre klirring og stygge lyder når eg spela høgt med suben baki Noen spm, fyr løst Skal nå ut igjen og fikse radioen! Problema tek vist ingen ende! Link til forumet med radioproblemet: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=223281&p=2370611#p2370611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå