Gå til innhold

Håkons 523IA E39

Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

:D

Jess da er det vell på tide med en oppdatering igjen! Etter noke som føles som en evighet der

eg ikkje har gjort steike støv på bilen, har det no komt splitter nye 19" ZITO felga på bilen!

8)

Bilen vart 10 meter høgre og eg må vell skaffe senkesett eller pilotsertifikat for å kunne kjøre den, men pytt pytt :D

Kjøreegenskapar og kjørekomfort blei betydelig redusert, men satsa på at når nye hjullager kjem i hus vert den god som gull igjen [-o<

Er for øyeblikket helt umulig å få lastet opp bilder, veit ikkje kvifor.. men bilder kjem så fort som råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den stolte bileiger enda litt stoltere! :D

ZITO Hyper Silver 19". 9,0. ET20

3pgxfkfr5lx4r3bh0gok.jpg

suk4exs1wy55vdywxiwc.jpg

9zhe8kv0husw3kkjzh2l.jpg

08ojk6k9eg80rlcexkbk.jpg

Har også tatt meg bryet med å bestille time ho Meringdal, dere finner han og arbeidet hans her på Bimmers og på DCN ! Han er utrolig flink med detailing og skal få ta ett skikkelig tak i ripene og lakken på bilen min! Ser veldig fram til det!

nz1z7vb5nsdyfivhe2y5.jpg

Her er eit bilde av produkta som foreløbig pryder hylla x)

Men dette var ikkje nok for en autofil ungdom som ønsker en skinnende bil! KUN DET BESTE ER GODT NOK JAHMM! :D

Har OGSÅ, bestilt REEF89 sine anbefalte LED 7,5W grøftelys, håper di står i stil med Angel Eyes`a :D Bilder kommer når dei er montert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig mbruer !

Bilen ble ett lite romskip etter at nye sommarsko kom på!

Må nesten ha pilot-sertifikat for å kjøre den ( som min kompis støtt minner meg på ) ;)

Grunnen er at eg enda ikkje har økonomi til ett senkesett.. Er også for kresen til å ta til takke med ett billig billig billig greier :)

Men det kommer! :D Neste på innkjøpslista! Nesten x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget her i helga at fleire av listene på bilen ikkje var helt OK for å si det slik!

Dei stakk litt ut her og der og var bongar på ( buer ) ganske mange steder..

Så i den sammenheng at eg uansett hadde tenkt å vaske og vokse bilen, røska eg av listene rundt heile bilen, vaksa dei, hadde på sann svart bumper shine eller ka de heite, for å få svartfargen tilbake. Autosol på Chromen og retta dei opp før eg smekka dei på igjen :)

mbit0lj1ohwc6qf4uopw.jpg

Og for de av dere som vil sjå en E39 med/uten lister fremme:

8q2lk75h0zp2ymiefyrr.jpg

mwhnet5lu1o3brxcibhz.jpg

janlzkxx09ms4xk0aoo1.jpg

Personlig liker jeg best siste bildet ;)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildetid!

Tok nokren bilde i gårkveld, gidde ikkje sortere, berre slenge alle innpå ;)

1vwxcwy57ycrsa9w1i9g.jpg

r7ogi7gap2ec73mihdc3.jpg

9l6ukpxyn6q625lmsequ.jpg

tyn9grr7fuamgz90bej5.jpg

bpl30fy12hojcmbfqszr.jpg

v0xy50j7hjn4w57xr5n9.jpg

taewss6l3yj5spz8jkcs.jpg

8axt8rrvpemtjq8gnhpy.jpg

BTW, ER STERKT PLAGET AV EN HYLE LYD, GANSKE KRAFTIG, SOM KJEM UT AV DENNE HØGTALEREN NÅR BILEN BIKKA 90 KM/T! Går meg helt på nærvane! Ulyden er der uansett om bilen akslererer eller bremser når speedometeret viser meir enn 90 km/t..

gtihvce1a8937np8x9z5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...