Gorg Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Hvor kjøpte du pakningen, og er det noe spesiell type? Skal ordne det jeg også relativt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hei! Nei pakningen er ingen spesiell type. Fant den på biltema til en billig penge! Pakningen er ganske tykk, men det er berre å presse litt. Veldig fornøgd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Jess da er det vell på tide med en oppdatering igjen! Etter noke som føles som en evighet der eg ikkje har gjort steike støv på bilen, har det no komt splitter nye 19" ZITO felga på bilen! Bilen vart 10 meter høgre og eg må vell skaffe senkesett eller pilotsertifikat for å kunne kjøre den, men pytt pytt Kjøreegenskapar og kjørekomfort blei betydelig redusert, men satsa på at når nye hjullager kjem i hus vert den god som gull igjen Er for øyeblikket helt umulig å få lastet opp bilder, veit ikkje kvifor.. men bilder kjem så fort som råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Endelig går det and å legge ut bilder igjen! Bilder av bil og felg og dekk og andre godbiter holder på å lastest opp nå! BTW, Her er en link til deler som skal selgest! TA EN TITT DA VELL viewtopic.php?f=14&t=232188 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Nå er den stolte bileiger enda litt stoltere! ZITO Hyper Silver 19". 9,0. ET20 Har også tatt meg bryet med å bestille time ho Meringdal, dere finner han og arbeidet hans her på Bimmers og på DCN ! Han er utrolig flink med detailing og skal få ta ett skikkelig tak i ripene og lakken på bilen min! Ser veldig fram til det! Her er eit bilde av produkta som foreløbig pryder hylla x) Men dette var ikkje nok for en autofil ungdom som ønsker en skinnende bil! KUN DET BESTE ER GODT NOK JAHMM! Har OGSÅ, bestilt REEF89 sine anbefalte LED 7,5W grøftelys, håper di står i stil med Angel Eyes`a Bilder kommer når dei er montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Du har glemt en viktig ting.... Senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Er helt enig mbruer ! Bilen ble ett lite romskip etter at nye sommarsko kom på! Må nesten ha pilot-sertifikat for å kjøre den ( som min kompis støtt minner meg på ) Grunnen er at eg enda ikkje har økonomi til ett senkesett.. Er også for kresen til å ta til takke med ett billig billig billig greier Men det kommer! Neste på innkjøpslista! Nesten x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Oppdaget her i helga at fleire av listene på bilen ikkje var helt OK for å si det slik! Dei stakk litt ut her og der og var bongar på ( buer ) ganske mange steder.. Så i den sammenheng at eg uansett hadde tenkt å vaske og vokse bilen, røska eg av listene rundt heile bilen, vaksa dei, hadde på sann svart bumper shine eller ka de heite, for å få svartfargen tilbake. Autosol på Chromen og retta dei opp før eg smekka dei på igjen Og for de av dere som vil sjå en E39 med/uten lister fremme: Personlig liker jeg best siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Da burde du spart pengA du brukte på felger og kjøpt senk først;) Men blir nok knall når senk kommer på.. Hva slags dekk kjører du på? Billig senk er i mange tilfeller bra nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Haha, tenkte på det! Men felger var førsteprioritet der og da, og fikk de til en brukbar pris Dekka er Fullrun 235/35/19 rundt hele. Må vell gå for noe biltemasenk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Lisjebror på sykkel.. treng ikkje sei meir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Vel, sjølv om eg ikkje lenger kan sjå på sida av bilen uten å gråte, var eg nødd til å oppgradere fronten.. : FØR/ETTER Gikk for Reef89 sine anbefalte 7.5W LED pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Bildetid! Tok nokren bilde i gårkveld, gidde ikkje sortere, berre slenge alle innpå BTW, ER STERKT PLAGET AV EN HYLE LYD, GANSKE KRAFTIG, SOM KJEM UT AV DENNE HØGTALEREN NÅR BILEN BIKKA 90 KM/T! Går meg helt på nærvane! Ulyden er der uansett om bilen akslererer eller bremser når speedometeret viser meir enn 90 km/t.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå