Gå til innhold

MaxJax bukk, Bestillingen sendes 30 mars!

Larsegutt
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.maxjaxusa.com

Gruppekjøpet blir 13000kr pr stk. inkludert moms/levert Bergen. Dette forutsetter forhandsbetalig innen (30 mars)

I tillegg kan man kjøpe adapter for MC til 66$

Sitat ifra han som kjøper inn:

Jeg skal oppdatere etterhvert hvem som er interessert i bukker i denne post antall og område (både bekreftet og interesserte).

Jeg skal og sjekke litt rundt forskjellige typer frakt for å se på priser. Oppfordrer andre også til å sjekke priser. Spesielt Nord i landet.

Mulig jeg kan levere i de største byene sør i landet mot noen kroner i bensin og kaffe (har en far som liker å kjøre bil

En enhet er : 399kg 356 x 1626 x 1016mm

Det bestilles inn 27bukker og de bukker som ikke er forhandsolgt innen 30 mars selges ut til høyere pris for å dekke inn egen kost.

Bestillingen sendes da 30 mars og leveringstid til Bergen er 3-4 uker.

Jeg tar meg av all kommunikasjon reklamasjon og garanti i med leverandør. Så om noe ikke skulle vere som det skal når dere mottar bukken skal dere ta kontakt med meg

Bukkene er koplet for 115v, men kan koples til 220v. 20 amp. blir laget en "bruksanvisning for dette" Trengs en treg 16amp for å bruke denne i garasjen.

Dem som er interessert ta kontakt på: jonnygausel@gmail.com

tn_IMG_2311.jpg

comfortable-access.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prisen du estimerer, regner med at den da er inkl. frakt og moms? At det da er frakten fra USA til kaia i Oslo som er inkl.

Jeg vet det tidligere er bestilt et parti slike til landet, og de fikk da annen motor enn de bruker i USA. Motoren som er standard passer 110-230v, og kan da brukes både her og og i USA, men ved 230v vil hastigheten på den reduseres. De fikk dermed levert med motor tilpasset Europa/230v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks høyde under bil er 1,2m og bukken i full høyde blir 2,2m så den passer i alle standard garasjer.

Sikkerhets bolten kan plasseres lengre nede visst av en eller annen grunn ikke klarer å kjøre bukken helt opp for å bruke de orginale hullene til bolten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...