Larsegutt Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 http://www.maxjaxusa.com Gruppekjøpet blir 13000kr pr stk. inkludert moms/levert Bergen. Dette forutsetter forhandsbetalig innen (30 mars) I tillegg kan man kjøpe adapter for MC til 66$ Sitat ifra han som kjøper inn: Jeg skal oppdatere etterhvert hvem som er interessert i bukker i denne post antall og område (både bekreftet og interesserte). Jeg skal og sjekke litt rundt forskjellige typer frakt for å se på priser. Oppfordrer andre også til å sjekke priser. Spesielt Nord i landet. Mulig jeg kan levere i de største byene sør i landet mot noen kroner i bensin og kaffe (har en far som liker å kjøre bil En enhet er : 399kg 356 x 1626 x 1016mm Det bestilles inn 27bukker og de bukker som ikke er forhandsolgt innen 30 mars selges ut til høyere pris for å dekke inn egen kost. Bestillingen sendes da 30 mars og leveringstid til Bergen er 3-4 uker. Jeg tar meg av all kommunikasjon reklamasjon og garanti i med leverandør. Så om noe ikke skulle vere som det skal når dere mottar bukken skal dere ta kontakt med meg Bukkene er koplet for 115v, men kan koples til 220v. 20 amp. blir laget en "bruksanvisning for dette" Trengs en treg 16amp for å bruke denne i garasjen. Dem som er interessert ta kontakt på: jonnygausel@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Prisen du estimerer, regner med at den da er inkl. frakt og moms? At det da er frakten fra USA til kaia i Oslo som er inkl. Jeg vet det tidligere er bestilt et parti slike til landet, og de fikk da annen motor enn de bruker i USA. Motoren som er standard passer 110-230v, og kan da brukes både her og og i USA, men ved 230v vil hastigheten på den reduseres. De fikk dermed levert med motor tilpasset Europa/230v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 hmm, får tenke på denne gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 GSS: Ja, levert ved kai i oslo. Ang motoren så skal jeg sjekke dette opp. Importøren har tatt inn flere av disse tidligere, så regner med dette er iorden, men skal dobbelsjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hvem er importøren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Det er EF Motor. Til flere vi er, desto bedre pris kan han gi. (med forbehold) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 På Audi forumet er der en som importerer 27 stk så om ikke mange her som vil ha, er det kanskje like greit å sette seg på den lista? Det var plass til 27 stk i en container Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Ja da går gruppekjøpet under han på Audi-forumet istedet, da han kunne skaffe en bedre deal, og hadde flere folk med seg. Oppdaterer første post.... Jeg kan ordne billig frakt fra Bergen-Ålesund-Tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hei kenneth Ka takhøgde må en ha på dissa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Maks høyde under bil er 1,2m og bukken i full høyde blir 2,2m så den passer i alle standard garasjer. Sikkerhets bolten kan plasseres lengre nede visst av en eller annen grunn ikke klarer å kjøre bukken helt opp for å bruke de orginale hullene til bolten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Dette må jeg ha når jeg flytter ut og bygger meg garasje om mange år! Men greit å tråden lagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hvordan får du frakta den hjem kenneth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Hurtigruta. Beste frakt pris fra Bergen opp til Tromsø kan ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hva ser dere som fordeler/ulemper med denne kontra en sakseløfter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Står litt mer her kanskje, en gjeng som har kjøpt disse bukkene og som har montert dem! http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 207#461267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå