Gå til innhold

MaxJax bukk, Bestillingen sendes 30 mars!

Larsegutt
 Share

Anbefalte innlegg

Hva ser dere som fordeler/ulemper med denne kontra en sakseløfter?

Eneste ''minuset'' med denne er vel at den stjeler litt mer bredde enn en saksebukk. Men over lengre tid kan jo den stues vekk fra gulvet.

Minuset med saksebukken er jo at du ikke har så god tilgang midt under bilen, samt at du må kjøre over den hver gang du skal inn i garasjen. Fleste av disse kan jo også flyttes, men ikke så enkelt som søylebukkene.

Så er jo prisen bedre på bukkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jo aldri tidligere hatt løftebukk, eller ordentlig garasje for den saks skyld.., men ser for meg at en stor del av bruken, ihvertfall med en sakseløfter vil være i forbindelse med polering o.l. Da ser jeg for meg at det er trangt og mindre gunstig med disse. Men jeg vet ikke verken om det er riktig, eller hvordan jeg faktisk vil bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg har jo aldri tidligere hatt løftebukk, eller ordentlig garasje for den saks skyld.., men ser for meg at en stor del av bruken, ihvertfall med en sakseløfter vil være i forbindelse med polering o.l. Da ser jeg for meg at det er trangt og mindre gunstig med disse. Men jeg vet ikke verken om det er riktig, eller hvordan jeg faktisk vil bruke den.

Ved polering så vil 2 søyleren bli litt i veien. Problemet med saks bortsett fra dårlig tilkomst under bilen er det å faktisk kjøre opp på den. De er gjerne 10-13 cm høye, og det er litt i meste laget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved polering så vil 2 søyleren bli litt i veien. Problemet med saks bortsett fra dårlig tilkomst under bilen er det å faktisk kjøre opp på den. De er gjerne 10-13 cm høye, og det er litt i meste laget...

Det er vel igrunn det jeg har funnet ut også. Har enda til gode å se en god løsning på nedfelt saxeløfter, så jeg heller mot å henge meg på denne bestillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Fikk mail fra han som skal bestille inn.

Han oppfordret folk til å forhåndbetale slik han vet hvor mange bukker det blir, så slepp han å bestille inn for lite.

Tror ikke så mange blir bestilt igjen, med denne prisen.

Fristen er 30.Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...