Larsegutt Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Hva ser dere som fordeler/ulemper med denne kontra en sakseløfter? Eneste ''minuset'' med denne er vel at den stjeler litt mer bredde enn en saksebukk. Men over lengre tid kan jo den stues vekk fra gulvet. Minuset med saksebukken er jo at du ikke har så god tilgang midt under bilen, samt at du må kjøre over den hver gang du skal inn i garasjen. Fleste av disse kan jo også flyttes, men ikke så enkelt som søylebukkene. Så er jo prisen bedre på bukkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Jeg har jo aldri tidligere hatt løftebukk, eller ordentlig garasje for den saks skyld.., men ser for meg at en stor del av bruken, ihvertfall med en sakseløfter vil være i forbindelse med polering o.l. Da ser jeg for meg at det er trangt og mindre gunstig med disse. Men jeg vet ikke verken om det er riktig, eller hvordan jeg faktisk vil bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorv Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Jeg har jo aldri tidligere hatt løftebukk, eller ordentlig garasje for den saks skyld.., men ser for meg at en stor del av bruken, ihvertfall med en sakseløfter vil være i forbindelse med polering o.l. Da ser jeg for meg at det er trangt og mindre gunstig med disse. Men jeg vet ikke verken om det er riktig, eller hvordan jeg faktisk vil bruke den. Ved polering så vil 2 søyleren bli litt i veien. Problemet med saks bortsett fra dårlig tilkomst under bilen er det å faktisk kjøre opp på den. De er gjerne 10-13 cm høye, og det er litt i meste laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg har jo aldri tidligere hatt løftebukk, eller ordentlig garasje for den saks skyld.., men ser for meg at en stor del av bruken, ihvertfall med en sakseløfter vil være i forbindelse med polering o.l. Da ser jeg for meg at det er trangt og mindre gunstig med disse. Men jeg vet ikke verken om det er riktig, eller hvordan jeg faktisk vil bruke den. Ved polering så vil 2 søyleren bli litt i veien. Problemet med saks bortsett fra dårlig tilkomst under bilen er det å faktisk kjøre opp på den. De er gjerne 10-13 cm høye, og det er litt i meste laget... Det er vel igrunn det jeg har funnet ut også. Har enda til gode å se en god løsning på nedfelt saxeløfter, så jeg heller mot å henge meg på denne bestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Fikk mail fra han som skal bestille inn. Han oppfordret folk til å forhåndbetale slik han vet hvor mange bukker det blir, så slepp han å bestille inn for lite. Tror ikke så mange blir bestilt igjen, med denne prisen. Fristen er 30.Mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Hadde jeg hatt garasje, skulle jeg lagt inn bestilling. jaja, neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Er det mange som har satt seg opp på bestilling her eller? Når vil den være her sånn ca i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 det var leveringstid på mellom 3-6 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Da har jeg bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wise84 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Er det for sent å hive seg med på denne bestillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Ta kontakt med han her og hør: jonnygausel@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Da har bukken endelig kommet, takk Jonny Gausel! Har dessverre ikke bygd garasje ennå så må vente en stund før jeg får prøvd den. Noen her som har montert sin og har noen bilder eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Hvor mye kom bukken på? Lurer på noe lignende selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 ligger jo annonse på finn, men syns de ser jalla ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå