jolly Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 E39 -528 - automat Ved kald motor , trodde først det var ventiltikking , men la meg ned og hørte og da høres det faktisk ut som det kommer fra midt under bilen. Forsvinner etter ca.ett min. Aldri vært borti før - Noen andre ?
oleo Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Midt under bilen... Kan det være fra automatkassa?
ZhilleN Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Tror heller det er lagra i akassa de som lager lyden, sjekka olje på kassa i siste?
jolly Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Har vel tenkt på lager i kassa , men da skulle det vel være andre symptomer også...Den girer perfekt , og tikkingen forsvinner så fort. Om det skulle være lager i kassa , og lite olje så ville der nok vært andre ting også... ...tenker jeg da...men det kan jo være feil..
hao Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Det pleier å tikke i stålet samtidig som det varmes/utvider seg. Vet ikke om du kjenner til den lyden?
ZhilleN Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Ja men dette skjer jo omvendt, hadde det tikket når det ble varmt, er det jo klart eksosen, men dette er jo omvendt som jeg forstod det. Nei da er det ikke lagrene nei, er det samme tikkelyd som det er i en vanlig bil omtrent? Kan være eksospakning som ikke er tett da, og når eksosen blir varm blir den jo automatisk bedre.
jolly Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 ZhilleN hadde rett. Var lekkasje...tettet seg selv når det kom varme.
ZhilleN Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Bra du fant det ut Vet åssen det er, utrolig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå