minigris Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Ble kjøpt en touring til her nå! Men lurer på om den kanskje kan være "for" god til å plokke i fillebiter? Evnt noen som trenger deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Begge de 2 bilene dine har gått her i Halsa tidligere Hvilken tilstand er det på den siste der nå da? Ble sveisa en del rust på den for et par år siden hvertfall Fortsatt m20b20 i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Aha! Bra for rust enda, fikk ny(e?) framsjermer for 1 eller 2år siden? husker ikke helt. Er utslitte traversforinger osv osv, men selve bilen er OK. Men pga plassmangel regner jeg med jeg plokker den i fillebiter å lagrer deler i stedet Fortsatt m20b20 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Kanskje jeg skal høre med gamle eieren her i bygda om han vil kjøpe den tilbake dersom den er såpass bra at den kan brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Hehe. Den går ikke framover akkurat nåå. Må bytte mellom aksling Ellers så er den brukbar. Men er jo div feil å små ting som ikke funker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Har det skjedd noe mer her i det siste da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Her har det sjedd lite. Er på jobb for tiden, men hjem nå neste uke Og forhåpentlig vis ligger det noen pakker med deler og venter som skal monterest/skfites Den sølve vurderes også solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 hadde vært fint med oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen små oppdateringer: Test av panser BH samt chrom nyrer TouringS Prøvde azev felgene på ene sia 9x16 med for mye profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Bilde etter tatt rust å bulk, ikke heelt 100% Men godt fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Fikk "ånden" over meg i kveld å hiva meg irundt å skifta clutch Først litt snakk med en kompis, så var det i gang å begynne! Har sett mørkt på dette en stund, da jeg og en kompis streva ganske masse i fjor på en E36. Men her gikk det meeeget greit å enkelt for seg. Delte eksosen fra mannifoilden(knakk 2 bolter) og til etter kattalysator, så var det enkelt og komme til. Hadde vibrasjoner i bilen ved pådrag og rygging, så var ganske sikker på at gommien i mellomakselopphenget var slitt, så når jeg så mellomakslinga ble jeg litt paff Samt at hardykoblinga hang i 2bolter som var helt løse! Clutchen var passe oppbrukt Ny clutch ble montert å girkassa satt oppi igjen i kveld. Så i morgen er det å bytte oppheng, å skaffe 2nye eksos bolter da de knakk, å sette sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Lite stemningsbilde mens den venta på ny clutch å eksos: Noen kjedelige bilder av en gammal touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Meninger fra noen som er innom å ser da? Noen som har noe forslag til hva jeg kunne gjort med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå