Gå til innhold

Min Bmw e30 coupe mtech 1

minigris
 Share

Anbefalte innlegg

Lima mine M-skjørt med blank tec7.. De har vært vrengt og bøyd i alle retninger når jeg skal på bukk.. Sitter like godt ;)

Du kan få velge farge selv, Terry, skal jo ikkje grise til hele bilen med d akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Hehe, vinter snart nå, så da er den ikke lov å kjøre uansett!!

Ja, håper du får fikset feilen, så du får glede av bilen som sjåfør OG eier..:) Er glad for at det er du som skal ta over den, og at den ikke drar fra øya og havner i hendene til en ukjent. Var vel i grunn derfor det ble så raskt salg, siden du var intr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en coupe, Gamle Jørgen Lie sin her inne, å strever med og få den til å gå, blokk er m20b27, men alt i rundt er tatt fra en 2.5, samt facelift ledningsnett, bilen starter å går fint på tomgang, å går fint når jeg gir litt gass, men dauer ut når jeg gir for mye gass, men kommer av og til når jeg gir fullgass, dette uten LMM, med LMM er det kun fjusking å smelling i luftfilter boks, dette uansett hvilken LMM, har prøvd forskjellige! Når jeg tar av kontakten på temføler(blå) går den opp på tomgang, men får til å gi mere gass å turtall, men fremdeles ikke fult, har også byttet denne føleren. Noen som har noe innspill til dette?

h2fao24ffb8hts5y5nd8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...