Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Lima mine M-skjørt med blank tec7.. De har vært vrengt og bøyd i alle retninger når jeg skal på bukk.. Sitter like godt Du kan få velge farge selv, Terry, skal jo ikkje grise til hele bilen med d akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 [ Bilde ] Hvilke lykter er det der? De innerste lyktene så utrolig tøff ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Får vell høre på deg JIL Joda ble kanskje ikke så allerverst med front Innerste er orginal lykter som er satt "kryss" inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Ble vel handla en E30 til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Du som har handla Jørgen sin da?, var noe kjent med fargen og emblemet gitt;-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Ja det er vel det Liten guttedrøm som går i oppfyllelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Gratulerer Terje, blir bra når du får den igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Gratulerer Terje, blir bra når du får den igang Da blir den jo min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Gratulerer Terje, blir bra når du får den igang Da blir den jo min igjen Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Denne blir ikke rørt på noen mnd siden Jørgen vil ha den tilbake så fort den går ;p Neida, Får håpe jeg evnt noen finner ut hva som feiler denne, så vi får legge noen mil bak oss i en coupe å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Hehe, vinter snart nå, så da er den ikke lov å kjøre uansett!! Ja, håper du får fikset feilen, så du får glede av bilen som sjåfør OG eier.. Er glad for at det er du som skal ta over den, og at den ikke drar fra øya og havner i hendene til en ukjent. Var vel i grunn derfor det ble så raskt salg, siden du var intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Må vell stues bort nå mot vinter ja, da skal touringen (miss?)brukes! Ja skal bli kjekt å få disponere bilen når JEG vil ;p Ble såppas redd for den`s fram tid, at det er like greit å ha den her på øya, inn til videre vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Kjøpte en coupe, Gamle Jørgen Lie sin her inne, å strever med og få den til å gå, blokk er m20b27, men alt i rundt er tatt fra en 2.5, samt facelift ledningsnett, bilen starter å går fint på tomgang, å går fint når jeg gir litt gass, men dauer ut når jeg gir for mye gass, men kommer av og til når jeg gir fullgass, dette uten LMM, med LMM er det kun fjusking å smelling i luftfilter boks, dette uansett hvilken LMM, har prøvd forskjellige! Når jeg tar av kontakten på temføler(blå) går den opp på tomgang, men får til å gi mere gass å turtall, men fremdeles ikke fult, har også byttet denne føleren. Noen som har noe innspill til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Heldig gris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 gratulerer har du prøvd å skiftet hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå