minigris Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Takk takk ) Ja har prøvd det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Har du prøvd å bytte alt på tenningssiden, lokk/rotor/kabler/plugger ?. Selv on det er gnist i friluft kan det kødde seg under belasting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 nytt ubrukt lokk ble montert.. bra rotor, nye plugger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Jepp tok alt fra ene touringen min i går, som jeg vet funka når jeg parkerte den sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Regreima på plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Huking sjekka jeg, med flere, 5 ganger.. Så den skal være riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Ja skulle tru det, vist ikke hadde den vel ikke gått på tomgang eller, regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 det er jeg ikke sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 jeg hadde gått over alt av jording til motoren og sjekk at alt er strammet godt til og sjekk under sikringsboksen hadde nesten samme problem med min. begynte med svak fusking og ble bare verre skulle bare ønske det ikke var så langt i mellom oss e30 eiere:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Okei, har i grunn lagt 2døringen på vent/vente på motivasjon ;P Så pusla litt med touringen nå i dag Hiva oss i rundt å monterte Alpinafronten endelig! Å lakkerte sideskjørta som mulig blir montert i morgen Takker JørgenLie for hjelp, nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Takk det samme Terje! Bestiller nytt styrestag i morgen på GS, så har jeg det på onsdag..! Kan jo montere sideskjørt eller noe i morgen da på touringen Og fikse delen som jeg skal ha på min Ble knall med Alpina-fronten altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ja kjipt med det styrestaget, men som sagt, det måtte jo byttes anyway! Ja lurer på å montere de i morgen engang ;p Tjaa, Må få noen sjørt før jeg kan si meg "fornøyd" egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Ettersom formen har vært meget bra de siste dagene, så fikk jeg pusla litt i dag også hadde noen svært store lakk flass på dørkanten, (sikkert etter noen har prøvd å tatt av listen eller noe) Så tenkte jeg skulle ta det i dag, Tok også å fikk lakkert bakplata (vist det kan kalles det) er totalt ødelagt hele bakplata desverre :/ Men er ikke innen min kompetanse å bytte noe slikt, å blir heller ikke prioritert Eksosn henger slik med vilje, da jeg ikke hadde noen annen måte å fikse det på provisorisk, uten sveis Og som dere kanskje la merke til på bilde nr 2, så var det også kommet en del rust i nedkant av døren, samme på den andre sia, men glemte å ta bilde av det.. Men fikk i alle fall tatt det også! Og monterte Touringsjørta, ble IKKE borra i kanalen, så ble på hengt med blank-sikaflex Any thoughts?? -Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Nå snakker vi ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå