Gå til innhold

Min Bmw e30 coupe mtech 1

minigris
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Takk det samme Terje! Bestiller nytt styrestag i morgen på GS, så har jeg det på onsdag..! Kan jo montere sideskjørt eller noe i morgen da på touringen :) Og fikse delen som jeg skal ha på min :)

Ble knall med Alpina-fronten altså 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom formen har vært meget bra de siste dagene, så fikk jeg pusla litt i dag også :)

hadde noen svært store lakk flass på dørkanten, (sikkert etter noen har prøvd å tatt av listen eller noe) Så tenkte jeg skulle ta det i dag,

h67hsavyztrs8t6tmjwr.jpg

twq7qapu138lmxx635rv.jpg

Tok også å fikk lakkert bakplata (vist det kan kalles det) er totalt ødelagt hele bakplata desverre :/ Men er ikke innen min kompetanse å bytte noe slikt, å blir heller ikke prioritert :P

w7jcb3pz3mdbzl3i5ny1.jpg

Eksosn henger slik med vilje, da jeg ikke hadde noen annen måte å fikse det på provisorisk, uten sveis :P

c9s5fh1n4y50nt6l6i2d.jpg

Og som dere kanskje la merke til på bilde nr 2, så var det også kommet en del rust i nedkant av døren, samme på den andre sia, men glemte å ta bilde av det.. Men fikk i alle fall tatt det også! :)

2ntsuzwlimreyyhm71f7.jpg

Og monterte Touringsjørta, ble IKKE borra i kanalen, så ble på hengt med blank-sikaflex :)

kcmrnuj9upcgsf6kb8tl.jpg

Any thoughts??

-Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...