E28 Power Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Ah se her ja ! var vel denne jeg så innpå den e30club gruppa på facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Ah se her ja ! var vel denne jeg så innpå den e30club gruppa på facebook? Stemmer nok bra det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Så ble det en liten økt i dag også! Er meget dårlig til å formulere noe bra "skriveri" så her blir det oppsumert i korte trekk, og heller en del bilder ;p Desverre kun elendige mobil bilder, men bedre enn ingenting. Prøvde uten skilt, å syns bilen ser mye "røffere" uten som nevnt tidligere er bakplata helt ferdig, og dette vises godt! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Gøy å se det skjer ting;) er ikke bare å masere den bakplata da? Ville fått på ny film på lyktene, eller dratt den av, ser filmen har blitt matt, og stygg med tidens tann:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Har prøvd å banke å bøye litt i den, men ga opp Film? Her er det kun ORG lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 $$$$$$$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 $$$$$$$ Kvil dæ, å bruk opp nå gammel peng du no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hmm, sikker på det? Fra tommis? Var veldig snodig farge på de syns jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Nesten ikke til å kjenne igjen denne bilen nå. Bare hekkskjørt som mangler nå, Hartge f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Du får donere det du har, Eivind Blr bra dette, Mini.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Du får donere det du har, Eivind Ligger jo ute for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 syns du kan gi meg en god pris på det sjørte siden det går til en god sak. Hehe ;p Eller intr i å kjøpe tilbake bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 syns du kan gi meg en god pris på det sjørte siden det går til en god sak. Hehe ;p Eller intr i å kjøpe tilbake bilen? Er vel allerede god pris på den synes jeg Går ut i fra at bilen begynner å bli i såpass god stand at den blir for dyr i innkjøp. Men jeg kunne forresten hatt bruk for en plog til vinteren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 syns du kan gi meg en god pris på det sjørte siden det går til en god sak. Hehe ;p Eller intr i å kjøpe tilbake bilen? Er vel allerede god pris på den synes jeg Går ut i fra at bilen begynner å bli i såpass god stand at den blir for dyr i innkjøp. Men jeg kunne forresten hatt bruk for en plog til vinteren da Heheh, Plogen må vell taes av når det nermer seg snøfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 hvertfall om du skal kjøre T(h)erje stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå