FredrikWake Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Noen her inne som har erfaringer med eksos fra TA Technix? Lurer på om det er bare stylingpotte eller om det gjør noe forskjell på lyden også Video E36 320i med TA Technix: Klarer ikke helt å høre om det er noe forskjell fra min potte (original med ødelagt lyddemper) Sitter og ser på Parts&Retards der bakpotte selges til 1890,- , noe som er rimelig. Hvis noen der ute har andre alternativer til bakpotte som fremhever 6er lyden til en god pris, så gjerne kom med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Bumper denne - lurer på det samme. Passer potten rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Vet ikke enda. Endte opp med å kjøpe ferdigsveiset Eisenmann. Fidelio reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Jeg har kjøpt helt lik 2*76 mm med skarpe kanter til finish til min e46 m54b22. Jeg kjøpte fra ebay og havna på rett over 2 laken ferdig fortollet og levert. Googla en del på noen tyske sider, og fikk inntrykk av at det er verd pengene. Ska montere den i morgen, og da må jeg kappe litt for å få den på plass på e46. På e36 er det plug and play( var hvertfall det på min gamle da bakpotten er løs). Finishen måler seg på ingen måte med scorpion og supersprint, men prisen er jo en tredjedel. Send meg PM på på tirsdag, når potta er montert så kan jeg sende deg film/lyd så får du vurdere om det er noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Kjøpte denne: http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 0827006330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Takk for svar Tror jeg smeller til med en slik potte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Versågod:) ja, den ser helt grei ut og finishen er bra nok på bruksbilen min hvertfall. Er spent på lyden, skal gi beskjed hvordan det høres ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hei igjen til de som lurte på denne potta. Jeg skulle montere i dag, men gidde f, da passformen og finishen ble for dårlig etter min smak i allefall. Noen av festene var plassert feil og rørene var litt skeive. Sikkert verdt pengene, men ved nærmere ettersyn er det for dårlig passform for meg. Ha det i tankene ved bestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Takker for tilbakemelding! Holdt på å bestille - men nå utgår den. Nesten 2 lapper for en potte som ikke er helt plug and play er ikke noe, legger heller i en ekstra lapp for å få en skikkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Takker for tilbakemelding! Holdt på å bestille - men nå utgår den. Nesten 2 lapper for en potte som ikke er helt plug and play er ikke noe, legger heller i en ekstra lapp for å få en skikkelig da Gjør det, anbefaler Scorpion http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-320-EXHAU ... 636&_uhb=1 Bolt-on, fin finish, livstids-garanti, fet lyd og god passform. Ser like bra ut som Eisenmann og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Her har de Scorpion eksos til e36 320 for 2116 kr (£246.25) http://www.ruderacing.co.uk/Performance_Parts-Exhausts_/_Heat_Wrap-Scorpion_Exhausts-BMW_Exhausts-BMW_3-Series_(E36)_1991-98_Exhausts/c29632_531_532_539_540/index.html Det er også fri frakt,håper det gjelder til Norge også. Jeg driver å ser etter nytt effektanlegg til en e36 318i selv. Å dette er det billigste scorpion jeg har funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Her har de Scorpion eksos til e36 320 for 2116 kr (£246.25)http://www.ruderacing.co.uk/Performance_Parts-Exhausts_/_Heat_Wrap-Scorpion_Exhausts-BMW_Exhausts-BMW_3-Series_(E36)_1991-98_Exhausts/c29632_531_532_539_540/index.html Det er også fri frakt,håper det gjelder til Norge også. Jeg driver å ser etter nytt effektanlegg til en e36 318i selv. Å dette er det billigste scorpion jeg har funnet. Tipper du må betale ekstra for frakt til norge, og det blir ofte noen hundrelapper hvertfall. Husk også at du må betale mva og fortolling, så blir nok en liten tusenlapp ekstra. Jeg har bestilt to eksosanlegg fra henholdsvis tyskland og england og det ble hvertfall slik da jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Bumper denne! Hva er å anbefale til 320i for en grei pris? Ser veldig mange nettsider som Ferrita, Miltek, Borla osv. kun har eksos til 325 og 328, vil disse absolutt ikke passe en 320i? Ser på andre sider igjen hvor det står "Exhaust to 6 cylinder e36, 320i-328i", altså at dem passer hele rekka oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 320 og 323 har ett rør fra katten, 325 og 328 har to. Så passer ikke plug and play med 320 potte på 325, el omvendt såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå