bergeee Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Hallo, holder på med et lite 525tds prosjekt, har 3" eksos og toppmontert grenerør fra 525i som jeg skal modifisere til, pumpa skal sendes til oppgradering og hjernen skal omprogrameres, pluss stor ic i fronten og egr ventilen er borte. satser på rundt en 350hk+ så spørsmålet mitt da er åssen turbo passer bra til dette oppsettet?
TRF Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 vet ikke hvem du skal ha til å bygge pumpe og mapping? (mulig vi har prata om det, men husker ikke alltid brukernavn oppimot forespørsler). Du bør hold deg til "t3", og da noe sånt som hx30-35 tror jeg vil være passende. Spørs litt på hvilken effektkurve og turtall man tenker å kjøre på.
bergeee Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 ja er vell deg jeg tenkte og gi jobben:) mye kan du få pumpa til og levere? og får du ordnet tomgangs problemet?(bryr meg pent lite om den går litt høyt/jager på tomgang) og hvor mye tar du for denne jobben?
TRF Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Er ikke klart som et "standard" oppsett enda. Regn med 6k for pumpe, og ca det samme i mapping.
bergeee Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 ja:) prøvd og sendt deg pm og, men dårlig med svar og få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå