mygg318 Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hei, har en e36 320touring 95mod som bare gir kald luft fra vifteanlegget når bilen står på tomgang. Ved kjøring kommer det varmluft men helt sikkert ikke optimalt. Noen som har noen forslag te å fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hei, har en e36 320touring 95mod som bare gir kald luft fra vifteanlegget når bilen står på tomgang.Ved kjøring kommer det varmluft men helt sikkert ikke optimalt. Noen som har noen forslag te å fikse dette? Vanlig feil på E36 er rusten vannventil, denne kan plukkes sunn og pusses ren. Hjalp utrolig mye på min gamle 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Aha, kanskje jeg skal prøve å sjekke denne på min selv. Min blåser bare knapt pisslunket på tomgang, selv om motoren har nådd driftstemp. Litt irriterende når jeg skal prøve å få varme i den tidlig på morran. Straks jeg kjører blir det en del bedre, men når jeg drar ut et gir, så fosser varmen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Da har eg ett sikkert kjempe dumt spørsmål. Hvor finner jeg vannventilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje-ahel@online.no Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Luft i kjøle/varmluftsysemet. Du må bare lufte kjølesystemet, så blir det gjennomstrømning i varmeregisteret oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Og hva er det magiske trikset for å få ut alt av luft i systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Les en diy på dette. m50/m52 er litt mer tricky enn "vanlige" biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Kan også minne veldig om dårlig vann pumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Sliter med det samme. Når driftsvarm bil får jeg kald luft blåsende i ansiktet, mens den etterhvert pumper ut varmluft så må skru den ned til 16 grader og åpne vinduet... Det er gjerne når jeg kjører opp bakker og motoren jobber på høyere turtall... Dritlei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå