haybimmsen Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 hei bimmersfolk!! her vil jeg vise litt hva jeg styrer med på min bil..ikke alt som er like bra kanskje, men jeg gjør så godt jeg kan. det viktiske er at jeg lærer mye av det jeg gjør! prøver så godt jeg kan å ta bilder ¨vise hva jeg gjør. men dette blir Desverre glemt av å til.. så over til bilen BMW E36 320i ifra 1996. Kjøpte denne i volda, da hadde bilen rullet 164k. Bilen var helt original når jeg fikk den, så den var ikke skrudd ihjel heller har gjort følgene i 2011: skiftet til sort skinninteriør bakluke list LED baklys (mulig blir demontert, litt missfornøyd) scorpion bakpotte Xenon i grøft montert ledningnett til tåkelys montert sidelister nye s og v dekk nye aluvinterfelga skiftet til castrol olje ting som ble gjort 2012 senke bilen Tuningart coilovers (godkjent i vognkort) montere skinn-midtarmlene svarte nyrer (ikke facelift desverre) fjærna lyktespylerene pusse opp sommerfelger (fake hartge, er solgt) Montererte trådløst sentrallås org ny lyskombinasjon M52b28 motor montere cup spoiler montere gt splittere (ble tatt av nå på vinter) lakkrens, polering voksing (scholl3 steps med DA maskin) gule grøft samt linse(ble tatt av pga BT) Kjøpte GS-retro felger Planer for 2013 Fikse skada Hjulbue Kosmetiske feil ellers gjøre bilen komplett 328 + godkjenne dette montere nytt ratt ///M 97front nye baklykter fjerne tilhengerfeste montere m-bakfanger bilen pr dags dato: Her med gamle felgene (felgene er solgt) vinteren 2010 var jeg i volda og hentet bilen, da var jeg 17 år og hadde selfølgelig masse tid og masse planer. Slik så den ut da! noen bilder ifra salgsannonsen og hjemmetatt: som dere da ser er bilen direkte trist å se på.. men jeg likte at den hadde god servicehefte samt den viste 164000 på telleren. etter en god bestilling på koed.no så fikk jeg i posten blandt annet: -Grøftelys monterings kitt -org m-tech fremfager -sideskjørt -m-tech støtlister på dører -kvite blinkerser samt på skjerm -engle øyne fikk lakkert fremfanger og sideskjørt på skolen min for en billig penge: og prøvemonterte på: ved montering av sideskjørt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 som dere også ser ifra salgsannonse, så var ikke interiøret noe å skryte av heller.. så jeg fikk tak i en kjekk kar ifra spydeberg som hadde et skinninteriør liggendes. det endte opp med 17 tima kjøring, men om det var verdt d.. ja absolutt! billder: før: tyrker skinn, er ikke det d de kaller det? nye interiøret: var ikke litt slitasje på det engang, meget fornøyd demontering/montering: må si det ble en helt annen bil dette ble da kjørt der ting blir tatt fyr på å slikt:)) va godt å få byttet ut stoler, setet rygg, og sidepaneler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 ellers er det ukentlig vask av bil og diverse... før: etter en liten vask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Ble knall bra dette,ble som natt å dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ble knall bra dette,ble som natt å dag takker for det:D vil ha tips til forbedring her så det er bare å skrike ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Meget pen bil, trenger noen rå felger og en haug med senk Er interessert i hvordan du monterte sideskjørt. Bestilte du originale eller uorg? De originale var jo helt ville i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Denne likte jeg Gjort alt riktig her. Blir en helt annen bil med skikkelig interiør, og litt plast. Nye speil, er det i planene? Følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Fin denne Blir nok bra med senk på den til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Meget pen bil, trenger noen rå felger og en haug med senk Er interessert i hvordan du monterte sideskjørt. Bestilte du originale eller uorg? De originale var jo helt ville i pris. Takk:D Jeg kjøpte meg originale ja.. Ble anbefalt å kjøpe det med tanke på passform osv:D kosta skjorta ja, men om du vil ha det skikkelg, så vil jeg anbefale det, då slepper du å lime i tilleg, men feste de med klips slik at du kan ta de av uten å ødelegge dem med tanke på inspeksjon av kanaler osv. Om du bruker klips slik som jeg gjorde, er det bare klipsa du må ha nye om du skal demontere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Denne likte jeg Gjort alt riktig her. Blir en helt annen bil med skikkelig interiør, og litt plast. Nye speil, er det i planene? Følger med her. Takk:) om jeg kommer over noen elektriske greie m speil så blir dem skifta ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Fin denne Blir nok bra med senk på den til sommeren Takk for det:) e fin din med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Meget pen bil, trenger noen rå felger og en haug med senk +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Ja det er vel ingen tvil om at denne har fått et skikkelig løft etter du overtok den ble du fornøyd med scorpion potta lydmessig har du bilder av den etter monterig? nice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Ja det er vel ingen tvil om at denne har fått et skikkelig løft etter du overtok den ble du fornøyd med scorpion potta lydmessig har du bilder av den etter monterig? nice sedan takk for det:D ja er fornøyd med lyden fin lyd.. sjølom d e bare tolitern.. menmen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 da har e vasket bilen, det var godt å få av litt salt... gleder meg til sommern, da skal e pollere skikkelig.. rense litt lakk tørket med mikrofiberklut.. blei kanskje mykje ta det samme her, er litt vanskelig å bruke den Photobucketen...kjekkere med bilde enn tekst:D Bimma sto stille i heile helga, så jeg skulle starte den idag men der va d ikke mye liv gitt så nå står batteriet på lading, så får vi se korsen d blir om noen timer.. håper den går som den skal, vil bruka peng på senk istedenfor å fikse motor... ellers så tror jeg hengerfestet forsvinner til sommeren, men er usikker på hvordan det er minter.. håper det er 4 bolter eller noe slikt bilen er veldig heil og fin ellers, men jeg sliter litt med venstre hjulbue bake skal få fiksa den skader der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå