Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Men pen bil da?:D haha takk for tipset skal jobbe meg godt utifra beskrivelsen din! Gjelder det alle stepsa? S3-s17-s40? :)

Ja.. Har du DA maskin? Eller roterende? Når det gjelder S40 er det viktig å bruke rett pad.. Har denne selv.. Gir ett meget pent resultat.

Fikk feil maskin, så det ble en DA maskin, er vell svart Pad på s40? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pen bil da?:D haha takk for tipset skal jobbe meg godt utifra beskrivelsen din! Gjelder det alle stepsa? S3-s17-s40? :)

Ja.. Har du DA maskin? Eller roterende? Når det gjelder S40 er det viktig å bruke rett pad.. Har denne selv.. Gir ett meget pent resultat.

Fikk feil maskin, så det ble en DA maskin, er vell svart Pad på s40? :o

orange. bruker du den svarte får du holos som bare F... Følg pad instruksjoner bak på flaske... Grov pad på S03, medium på s17 og s40. lurer på om du kan bruke blå også på s17? hvilken maskin er det? og hvilke pads har du kjøpt? regner med du har clay også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri hatt det behovet jeg. eneste er når jeg polerer biler uten klar lakk da vasker jeg de i en bøtte. til vanlig hiver jeg bare padene i vaskemaskinen på 60 graderbog milo:-)

ett annet tips er bruk lite produkt. lag et kryss på paden med produktet første gang pad tucher bil. deretter holder det med 3-4 erter med produkt vær gang du begynner en ny plass. bruk god tid:-) prøv mildeste kombo først:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...