Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gul er medium hos deg? kjør på:-)

har drevet med mye polering de siste årene, og har testet mye. og polert mange biler:-) swissvax er knall:-) bruker cf nå. blir nok ny voks derfra men da i 3-5000kroners klassen og det er litt drøyt da:-P

Skrevet

Lakkforsjegling er samme som lst? Eller korsen dokker sit det? Altså voks av et slag? Nettop bynt på s17 nå med gul pad, ser meget bra ut med DA maskin.. Bare heile bilen igjen før e kan ta s40 på. Var foresten å kjøpte finpaden til maguayres eller korsen det skrives, 305 kroner pr stk.. Svir godt i lomma dette:/

Skrevet

Sa har e nettop bynt på s40. Lakken blir veldig bra! Har et spørsmål til! Når jeg har nå polert ferdig hele bilen, hva skal jeg da gjøre med polish resta? Kan jeg avfette bilen å spyle den, så vaske den for hånd? Så tørke den å smøre på et lag eller to med voks? Er redd for å få vaskestripe :) noen som har tips? :)

Skrevet
Den voksen lukter gooodt :) bare fjerne hengefeste og på med M look diffuser så er bilen din nyydeliig! :)

Takk for det! :) har Kika på Ditta hengerfeste, men e vil ha det av så det hår an å ta det på igjen, usikker om det går? :)

Skrevet

Tech wax er polish OG voks i et, så ikke rart du får litt riper... Det er også fyller i den, slik at du kamuflerer riper... Er et bra førstegangsprodukt, men man merker fort at den ikke holder helt mål føler nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...