andreaskarm Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 gul er medium hos deg? kjør på har drevet med mye polering de siste årene, og har testet mye. og polert mange biler:-) swissvax er knall:-) bruker cf nå. blir nok ny voks derfra men da i 3-5000kroners klassen og det er litt drøyt da:-P
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Lakkforsjegling er samme som lst? Eller korsen dokker sit det? Altså voks av et slag? Nettop bynt på s17 nå med gul pad, ser meget bra ut med DA maskin.. Bare heile bilen igjen før e kan ta s40 på. Var foresten å kjøpte finpaden til maguayres eller korsen det skrives, 305 kroner pr stk.. Svir godt i lomma dette:/
andreaskarm Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 biltema har ein knall finishing pad:-) utrolig god og holdbar
haybimmsen Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Sa har e nettop bynt på s40. Lakken blir veldig bra! Har et spørsmål til! Når jeg har nå polert ferdig hele bilen, hva skal jeg da gjøre med polish resta? Kan jeg avfette bilen å spyle den, så vaske den for hånd? Så tørke den å smøre på et lag eller to med voks? Er redd for å få vaskestripe noen som har tips?
///Mysild Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Jeg skrev jo at du burde vaske bilen På forrige side...
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Såg det no XD mårra blir det vask å voks btw.. Ser også at e kunna vært litt hardere på s03 da det vises litt av de værste stripene enda god helg!
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Da står bilen å skal herde i noen timer, godt å være ferdig å ha god samvittighet for lakken
andreaskarm Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 blir konge bra det:-) meguiars har bra produkter:-)
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Syns bare det var vanskelig å ta av voksen etterpå, ble sjolder å e måtte til å pusse litt ekstra med mikrofibern
E3Sex Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Den voksen lukter gooodt bare fjerne hengefeste og på med M look diffuser så er bilen din nyydeliig!
haybimmsen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Den voksen lukter gooodt bare fjerne hengefeste og på med M look diffuser så er bilen din nyydeliig! Takk for det! har Kika på Ditta hengerfeste, men e vil ha det av så det hår an å ta det på igjen, usikker om det går?
///Mysild Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Tech wax er polish OG voks i et, så ikke rart du får litt riper... Det er også fyller i den, slik at du kamuflerer riper... Er et bra førstegangsprodukt, men man merker fort at den ikke holder helt mål føler nå jeg...
haybimmsen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Irr, va akkurat det e spurte han fyren om når e kjøpte det... Bilen blei kjempe bra, men syns den kunna blitt litt blankere, noe forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå