haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 på m3`en jo? har lest så mange plassa at dem ikke for godkjent pga for stor vektøknng :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Det er vektøkning, men det bare lurer du deg unna, fjerner alt av deksler, stereo, bjelken i frontfanger, minimalt med bensin(jorder/stripser målern) osv så er det fort spart inn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Off, dekke overtale me til å gjør noe heil grymt her :ss hjelp me å finn en krasja m3 da!! Har de slutta å fjerne plassa? Altså regge den som 4 seter? Får å få ned vekta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Var en i sommer som fikk nedregga e36'en sin til 4seter mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Cool, det skjer ikke på dinne nazi plassen her vertfall BT har forresten ikke svart meg skikkelig om b28 bygget heller sendte søknad 1.april.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 De trodde vel det var en aprilspøk Men jeg skal handle meg en ny coupe nå, helt original også hente en M3 coupe i England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 De trodde vel det var en aprilspøk Men jeg skal handle meg en ny coupe nå, helt original også hente en M3 coupe i England. Blir med deg å hente e da!!! Hvorfor ny? Kan ikke du bruke den du har da? for ikke til å bruke den internettsida du sendte til meg e:( litt dust på sider som ikke slutta på .no haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 De trodde vel det var en aprilspøk Men jeg skal handle meg en ny coupe nå, helt original også hente en M3 coupe i England. Blir med deg å hente e da!!! Hvorfor ny? Kan ikke du bruke den du har da? for ikke til å bruke den internettsida du sendte til meg e:( litt dust på sider som ikke slutta på .no haha Ja lett! Jeg vil ha nyere bil, type 1996-1998 og med klimaautomatikk, og 2 airbager. + Jeg syntes min bil er litt for fin til å bygge om.. På den autotrader siden må du ha en engelsk postadresse for å søke: Bruk BN23 6PH f.eks, så bare trykker du inn BMW og M3 så søker du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Nice, men e kødda ikke, skal du avgårde då joina e.. Skal se om e finne noe i morgen, sitter med iphonen nå, e vanskelig nåkk å sitte på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Haha smartphone å internett er stress, vet alt om det selv Men jaja, vurderer å hente M3 først også kjøpe inn en norsk e36 coupe, men får se.. Blir vel noen måneder, kanskje ut på nyåret før jeg henter.. Hadde vært fett hvis du å hentet E36 M3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Ja har opparbeidet litt lønn igjen nå, så sparing frem til nyåret, så hente seg bil, ombygg i full fart frem til neste sommer! Vurderer du en kjørbar en eller delebil? Hadde vært fint asså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Ja har opparbeidet litt lønn igjen nå, så sparing frem til nyåret, så hente seg bil, ombygg i full fart frem til neste sommer! Vurderer du en kjørbar en eller delebil? Hadde vært fint asså! Jepp! Får lappen til neste sommer så det er bare å hive seg rundt her Skal ha en strøken M3 fra england ja, like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Sier sparekontoen ja, så blir jeg med på lasset! Må se og få henta en M3 snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Flott, 3 kara på tur å hente seg grombil, 3,2 da? Hva koster de som er kjørbar ? Må jo være føkka å kjøre på høyre sida daXD glede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Ligger alt fra 20-50 000kr, men du skal vel ha sedan og de er billigere enn coupe Jeg må vel ut med 40-50k for en strøken coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå