Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt billig, Steik blei gira e, bortsett ifra godkjennings greia, må skrive ny søknad, fikk til å skrive søknad til b28 men det e liksom det samme som e har :P noen som har en mal på søknad om m3.

Skrevet

Står mye om søknad på forumet.. Er på mobil så er stress å søke :P

Blir bra med M3 ja hehe :) Gleder meg til du får M5 motor i trallen din Tzunami 8)

Skrevet

er ikke noe brems i det heletatt ;) den kan slippe løs på begge hjula rett fremover, av og til, men om du prøver på donuts, så er det kun et hjul som spinner ;)

Skrevet

stemmer det, som ombygd bil kan du velge å forsikre bilen som 320 eller m3, men da får du såklart igjen tilsvarende om du skulle være uheldig..

blir jo mobbet for å bare sladde på et hjul jeg, så må gjøre et eller annet for å dra løs begge før jeg setter den inn for vintern til ombygging ;)

Skrevet

henter meg delebil iløpet av 1-2 måneder regner jeg med, så skal jeg bygge om til værstingmaskineri ;) esab-sperre vil si? sveis? :P det skjer ikke ;) skal prøve litt forskjellig som folk har nevnt, når diffen skal skrotes om et par måneder så trenger jeg jo ikke å behandle den såå pent ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...