Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

ja, skal fungere som en 25-ish % brems, så man må jo prøve :P skal legge om nye dekk i morgen etter jobb, på vei til kristiansund, men da har jeg jo 2 dekk som fortsatt ikke er helt spist opp, pluss at jeg har 4 18" dekk til som skal spises opp, om en kompis med a3 quattro ikke sliter dem ut først :P så da trenger jeg bare noen 18" felger så blir det testing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 diffen e vell en del argere sperre på? Ja e på jobb å e på tlf sjøl, så for vente til e kommer hjem med å søke på nettet :) m5 e rått!

25% brems, funker som satan med litt gamp :D

Aha, lure på ka min e no e, spinne bare på ene tror e, hehe :)

What? :-k Slepper alltid på begge hjula hos meg uten sperre på tørra :P Noobs ass :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 diffen e vell en del argere sperre på? Ja e på jobb å e på tlf sjøl, så for vente til e kommer hjem med å søke på nettet :) m5 e rått!

What? :-k Slepper alltid på begge hjula hos meg uten sperre på tørra :P Noobs ass :lol:

da har du jævlig sliten diff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du jævlig sliten diff :P

Enig! Sliten.no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...