Spiff Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 M3 diffen e vell en del argere sperre på? bare for og være litt pirkete, så er det ikke sperre i m3, men diff brems Haha, ta deg ei cola prøver og slutte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 i know i know blitt mer pirkete på det nå, siden jeg prøver å finne ut hvor mye brems det er på e39 m5-diff skal i teorien fungere med sagflis, uskrellet banan, industrifett osv, så kan jo ta litt tester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Bare å pøte i diffen? Haha genialt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 ja, skal fungere som en 25-ish % brems, så man må jo prøve skal legge om nye dekk i morgen etter jobb, på vei til kristiansund, men da har jeg jo 2 dekk som fortsatt ikke er helt spist opp, pluss at jeg har 4 18" dekk til som skal spises opp, om en kompis med a3 quattro ikke sliter dem ut først så da trenger jeg bare noen 18" felger så blir det testing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 M3 diffen e vell en del argere sperre på? Ja e på jobb å e på tlf sjøl, så for vente til e kommer hjem med å søke på nettet m5 e rått! 25% brems, funker som satan med litt gamp Aha, lure på ka min e no e, spinne bare på ene tror e, hehe What? Slepper alltid på begge hjula hos meg uten sperre på tørra Noobs ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 rett frem eller i sving? er forskjell der vettu! i sving blir alt trykket lagt på ytterhjulet som får innerhjulet til å slippe, og kun det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 I sving ja, aldri vært noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 M3 diffen e vell en del argere sperre på? Ja e på jobb å e på tlf sjøl, så for vente til e kommer hjem med å søke på nettet m5 e rått! 25% brems, funker som satan med litt gamp Aha, lure på ka min e no e, spinne bare på ene tror e, hehe What? Slepper alltid på begge hjula hos meg uten sperre på tørra Noobs ass da har du jævlig sliten diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Ja, da er den ikke helt frisk gitt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Hvordan er det å kjøre en høyre rattet bil? Sitte å laga me problemer e no, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Prøver å skape deg problemer så du slipper? tror nok det er som å gå over fra pc til Mac;) uvant i starten, men går seg til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 e e flink til å lage meg problemer, har dere sikkert merket.. sitter å leser nå om ombygg, å det ser ut som an må skifte ledningsnettet helt inn i coupen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 M3 diffen e vell en del argere sperre på? Ja e på jobb å e på tlf sjøl, så for vente til e kommer hjem med å søke på nettet m5 e rått! 25% brems, funker som satan med litt gamp Aha, lure på ka min e no e, spinne bare på ene tror e, hehe What? Slepper alltid på begge hjula hos meg uten sperre på tørra Noobs ass da har du jævlig sliten diff Enig! Sliten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Kor dokke fjasa svar heller på det siste e maste om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Tviler på du må det med mindre du vil ha evt. 18 knappers OBC og 4x airbagger og alt det dilldallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå