FredrikWake Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 i know i know blitt mer pirkete på det nå, siden jeg prøver å finne ut hvor mye brems det er på e39 m5-diff skal i teorien fungere med sagflis, uskrellet banan, industrifett osv, så kan jo ta litt tester På radiobilen min fylte jeg diffen med papir for å få sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Tviler på du må det med mindre du vil ha evt. 18 knappers OBC og 4x airbagger og alt det dilldallet. Så det står i å bytte motorkontakter da? Fant en på dinna sida forresten, tenk å få tak i en m3 3,2 96 Mod som har gått mindre enn min til 29 k, e jo billigere enn en litt småpimpa 316 hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Bare å hive nedi, ingen store modifikasjoner på dette bygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Driver å leser rundt hvordan de lurer vekta på dessa, i og med de ikke tar vekk sete lenger. Henge opp tanken da, å fjerne step hjul, høyttaler å alt dritt, matter isolering ++ flere triks? Ja motoren tenke e at e skal få til. Programmere vekk startsperra så slippe e alt Ditta drite med startsperr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 For de som ikke vet det, så var bilen nesten til salgs, men summet meg litt, å funne ut at e beholde bilen. Har jo heile livet å kjøre en litt mer luksusbil på! så da blir det nåkk rustfjerning å større motor av et slag! Glede bilen skal på eu på fredag så får e ta ting utifra det! Noen bilder ifra jeg fiksa hånbrekket i helga på jobb, å shina ! Noen jalla bilder ifra tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ikke noe E39 altså? godt noen tar vare på e36'ne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Har sykt lyst på E39 å spesielt din , uansett kor dumt det høres ut e e litt for svak for denne førstebilen min som e e litt for glad i. Så blir nåkk til å kose seg med denna da jeg har vært ganske heldig med bilen teknisk. blir å finne meg en bil e kan ødelegge i vinter, da denne blir shina å litt småtterier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Driver å leser rundt hvordan de lurer vekta på dessa, i og med de ikke tar vekk sete lenger. Henge opp tanken da, å fjerne step hjul, høyttaler å alt dritt, matter isolering ++ flere triks? Ja motoren tenke e at e skal få til. Programmere vekk startsperra så slippe e alt Ditta drite med startsperr.. Vekta er ingen problem på en 320 kontra M3. Riv ut dørsider, taktrekk og gulvteppe så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 kan jo ikke komme med en ribba bil heller da Fjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Å joda, Dette er bare et spørsmål om komfort. Flere som har kommet gjennom på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 hørtes litt merkli ut lurer på hvordan jeg får tak i de papirer som de spør etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Sjekk pm (på fjasboka ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Kan oppdatere litt her. Bilen var på eu godkjenning på fredag. Så fikk e ikke godkjent pga senken. Levde litt i godtroa på at det skulle gå bra. Men nå har e bestilt 2 nye felger så E får kjørt ned på biltilsynet 20 september. Håpe det ordna seg. Har e36 lastventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Liten update her! Hørte surkling her idag når jeg gassa på å Bremsa. Kom frem til at kanalen va full i vann. Å det bar den.. Fikk tømt vannet å fløsja kanalen så e fikk ut driten som sperra for Dreneringen bake. Så får det duge til det ikke duger igjen.. Bilde til slutt av verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Driver nå å gjør den klar til godkjenning på BT på torsdag. Skal montere org eksos, så tok å sandblåste gamle festa til potta. Så skal e rive av gulfilmen minst mulig å kikke på satsa e på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå