Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

i know i know :) blitt mer pirkete på det nå, siden jeg prøver å finne ut hvor mye brems det er på e39 m5-diff :P

skal i teorien fungere med sagflis, uskrellet banan, industrifett osv, så kan jo ta litt tester :P

På radiobilen min fylte jeg diffen med papir for å få sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på du må det med mindre du vil ha evt. 18 knappers OBC og 4x airbagger og alt det dilldallet. :)

Så det står i å bytte motorkontakter da? Fant en på dinna sida forresten, tenk å få tak i en m3 3,2 96 Mod som har gått mindre enn min til 29 k, e jo billigere enn en litt småpimpa 316 hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å leser rundt hvordan de lurer vekta på dessa, i og med de ikke tar vekk sete lenger. Henge opp tanken da, å fjerne step hjul, høyttaler å alt dritt, matter isolering ++ flere triks? Ja motoren tenke e at e skal få til. Programmere vekk startsperra så slippe e alt Ditta drite med startsperr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vet det, så var bilen nesten til salgs, men summet meg litt, å funne ut at e beholde bilen. Har jo heile livet å kjøre en litt mer luksusbil på! :) så da blir det nåkk rustfjerning å større motor av et slag! Glede :D bilen skal på eu på fredag så får e ta ting utifra det!:)

Noen bilder ifra jeg fiksa hånbrekket i helga på jobb, å shina !:)53f3ee2e-e868-a54c.jpg53f3ee2e-e87d-bacf.jpg53f3ee2e-e894-f58f.jpg53f3ee2e-e8b9-c65d.jpg53f3ee2e-e8cb-b0c0.jpg

Noen jalla bilder ifra tlf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykt lyst på E39 å spesielt din :) , uansett kor dumt det høres ut e e litt for svak for denne førstebilen min som e e litt for glad i. Så blir nåkk til å kose seg med denna da jeg har vært ganske heldig med bilen teknisk. blir å finne meg en bil e kan ødelegge i vinter, da denne blir shina å litt småtterier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å leser rundt hvordan de lurer vekta på dessa, i og med de ikke tar vekk sete lenger. Henge opp tanken da, å fjerne step hjul, høyttaler å alt dritt, matter isolering ++ flere triks? Ja motoren tenke e at e skal få til. Programmere vekk startsperra så slippe e alt Ditta drite med startsperr..

Vekta er ingen problem på en 320 kontra M3. Riv ut dørsider, taktrekk og gulvteppe så er du i mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan oppdatere litt her. Bilen var på eu godkjenning på fredag. Så fikk e ikke godkjent pga senken. Levde litt i godtroa på at det skulle gå bra. Men nå har e bestilt 2 nye felger så E får kjørt ned på biltilsynet 20 september. Håpe det ordna seg. Har e36 lastventil ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liten update her! Hørte surkling her idag når jeg gassa på å Bremsa. Kom frem til at kanalen va full i vann. Å det bar den.. bype2equ.jpgyjy5a4a2.jpg

Fikk tømt vannet å fløsja kanalen så e fikk ut driten som sperra for Dreneringen bake. Så får det duge til det ikke duger igjen.. Bilde til slutt av verkstedet :D8ynuhuby.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...