Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Få på potten igjen, senke den litt mer, M3 bakfanger, M3 baklykter og fjerne hengerfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Puss det værste av rusta, kjør på med litt ruststopp og litt lakk OM du ikke vil at noen skal fikse det for deg! Koster fort endel 1000-lapper å fikse det, med lakkering. Skjermen der må uansett byttes de ytterste 5 cm om ikke litt mer... Blir fort dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Få på potten igjen, senke den litt mer, M3 bakfanger, M3 baklykter og fjerne hengerfestet Det kommer til å bli ordna i vinter ! tror denne blir såtte vekk i vinter vil egentlig ikke bruke den om vinteren da e synes den rusta så jævlig ifjord Vet du/noen om det er stress å ta av bakfanger? Har kikka mange ganga men ikke funne ut noe. Skal ta en kikk i hayboka Puss det værste av rusta, kjør på med litt ruststopp og litt lakk OM du ikke vil at noen skal fikse det for deg! Koster fort endel 1000-lapper å fikse det, med lakkering.Skjermen der må uansett byttes de ytterste 5 cm om ikke litt mer... Blir fort dyrt. Ja jeg har skjønt det slik at den må kappes et par cm over rusta Hadde vært artig å fått det til selv da, men den blir nåkk levert inn til en kar her i nærheten å få fiksa det der. Tror han skulle ha 8 k eller noe. Skal inn igjen på BT i morgen å vise bilen med noen 15 Toms med høye dekk i morgen, grua me til korsen den vil se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Letteste er å ta ut ting baki, og løsne selve "fangerdemperene" da kan du ta ned alt. Det er 4 skruer du ser baki der. De er "naturlig nok" på hver sin side av vangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jessda, sjå breifelgane da!! Fikk godkjent alt idag, så nå er alt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Va godt å få av ballong dekka igjen! Her før e tok av, glemte etterbilde:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Viktig med to jekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hadde faktisk 4 stk der en periode, dem to andre heiv e langt faen nedi fjøra, når du skal jekke å du får kun 2 pump, da klikka det for me. Så da var det inn til gamlingane å stjele me seg så e va sikker på at e fikk jekka! Hehe Er også på utkikk etter vanlige "m3" baklykter om noen har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hehe Jeg må jekke bilen opp bak, for å kunne jekke den opp foran Sliter med min "racing" jekk ^^ Den er 80mm høy, men det er vel iaf 20mm for mye foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Haha, e må kjøre opp med en 2toms4toms da får e akkurat vippe jekken oppunder framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ikke så mye å skryte av, men synes det er litt kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Godt å få det inn i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Da har e montert defa, med smartstart å lader å motorvarmer å heile skiten.. Var enkelt å montere. Her er noen bilder av skitten bil å den midlertidige løsningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Veldig pen bil Genialt med defa da, skulle hatt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Takker for det ja er 32 grader i bilen min nå atm! På side 1. Første bilde er hvordan bilen var i sommer, før jeg måtte på BT å rive av Gulfolie + Potte :/ å det er vell det øverste bilde på side 1 jeg er mest fornøyd med av alle jeg har tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå