haybimmsen Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Heihå!! Har gjort en grundig søk nå angående denne motoren! Fikk inne tak i GS igjen, men det viser seg at 328 cabriolet 1999 har m52b28 motor, med singel vanos! Ligger flere videoer av det på YouTube! Å den GS sender til meg skal komme ifra en cabriolet !! Så da kan e sove godt i natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Da er en m52b28 på vei i posten! Gått 140k og er ifra 1999. DIGG!!! Hi hi du klarte ikke lete lengere det er viktig å vise Handlekraft og pågangsmot og Gå for det man trenger.... Gratulerer med b28 Er denne fra 1999 E36 ? isåfall er det M52tub28 med dobbel vanos Ingen E36 er levert med M52tub28 motorer. E36 compact og cab er vel produsert helt til 2000 med singelvanos, selvom e46 kom med tüb motorene i 1998. Drit kul bilen din har blitt foresten haybimmsen. Har vurdert å bytte til m52b28 selv, hvor mye måtte du gi for motoren? Hvilke andre deler en selve motoren tenker du å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Kule! følger med:) spørr om du lurer på noe følger nøye med ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Da er en m52b28 på vei i posten! Gått 140k og er ifra 1999. DIGG!!! Hi hi du klarte ikke lete lengere det er viktig å vise Handlekraft og pågangsmot og Gå for det man trenger.... Gratulerer med b28 Er denne fra 1999 E36 ? isåfall er det M52tub28 med dobbel vanos Ingen E36 er levert med M52tub28 motorer. E36 compact og cab er vel produsert helt til 2000 med singelvanos, selvom e46 kom med tüb motorene i 1998. Drit kul bilen din har blitt foresten haybimmsen. Har vurdert å bytte til m52b28 selv, hvor mye måtte du gi for motoren? Hvilke andre deler en selve motoren tenker du å bytte? Var det jeg fant ut her ista måtte gi 14 laksa. Driverk å bakbremsene må skiftes etter hva jeg har skjønt takk for fine tilbakemeldinger! Kule! følger med:) spørr om du lurer på noe følger nøye med ;D Takk for det blir nåkk noe spørring etterkvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Bra du får riktig motor iallefall var ikke meningen å skremme deg:) , men da du skrev at motoren var fra E36 1999 modell kom jeg bare på Z3 som hadde E36 Tu. Var ikke klar over at Cab også kom som E36 i 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 enten ny bil eller ny motor ja, vurderer ny bil selv. har lyst på litt mer motor.. og bensin Åh? E du lei av diesel ? går no vell bra 325'n din? Bra du får riktig motor iallefall var ikke meningen å skremme deg:) , men da du skrev at motoren var fra E36 1999 modell kom jeg bare på Z3 som hadde E36 Tu. Var ikke klar over at Cab også kom som E36 i 1999 Det går fint, stussa litt selv når jeg tenkte på 1999, men han var så opptatt av at den kom ifra en cab, så er nokså sikker på at det er riktig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Strekke strikken heilt ut nåda med kompressor? Glede meg til ombygg! Skulle hatt en bil i mellomtida da :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 heheh går fort! får du kompressor må du holde meg informert hvordan du gjør det å hvordan det fungerer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Ombygg går vell på ett par daga vell? Maks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Får ta det over ei helg! Tar den tida det tar, kjedelig å være uten bil bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Kule! følger med:) spørr om du lurer på noe følger nøye med ;D Har du noe triks før e begynne? Ka som e lurt osv? Begynne med først? Vurdera å bare la girkasse stå igjen så det blir lettere å ta ut motoren. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Skru av fronten så tar du ut girkasse og motor i en enhet = tid og masse aggresjon spart! Et herk å løsne girkassa mens dette står i bilen. Ikke tar det lang tid å få av fronten heller, toppen 5-10 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 gjør som Mfjeld sier! ta av fronten og motor å gir i ett myyye lettere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Skru av fronten så tar du ut girkasse og motor i en enhet = tid og masse aggresjon spart! Et herk å løsne girkassa mens dette står i bilen. Ikke tar det lang tid å få av fronten heller, toppen 5-10 min Kommer jo an på om fronten er godt sammenskrudd med alt av plast etc Men en snarvei er å skru av grillramme, frontplate lykter etc i en enhet, om du får det til alene. Blir fort litt tungt og mye å holde styr på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Har en som kommer til å følge med gjennom hele prosjektet! Så blir 2 stk hadde håpet på å slippe å ta ned fronten jeg da, synes det ser stress ut:/ e det mulig å ta dette på ei helg? Da er det mulighet for at e kan gjør det på jobb, varmt å godt med tilgang til kran å truck:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå