summitjohnsen Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Ser hos gs at den du tenker på som 2.8 som går mellom innsug å eksos den trenger du ikke når du kobler opp motoren tar du av innsugene å kobler alt over da får dud et på 2.0 liter vis.. det gjorde jeg da den ikke har noe til eksosen.. Boksen jeg mener er bare der fast i innsugsbelgen.. finner den ikke på gs heller, aner ikke hva den er til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Dette blir saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Var på BT nå nettop. Veide bilen min, å kikka over den. Virkelig hyggelig han ssksbehandleren e har fått! Så skryt til han! Veldig saklig fyr! Meinte på at dette skulle gå bra! Å han mente det var en veldig egna bil, men han mente den har vert krasja, hmm.. Å e slippe å levere inn skilt. En skal egentlig gjør det, men det skal gå bra! Så litt letta idag, å tror dette skal hå fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Da va motoren her! Så ser ikke vekk ifra at det blir noe greier neste helg! Må skryte av Gs ! De har vært veldig behjelpelig med dette kjøpet! Veldig bra service hefte fulgte også med! Motoren bar så rein å fin! Så håpe den går fint også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Se dær ja! Har jo fått med mye! Eksos manifoiler svinghjul og masse stæsj Ledningsnettt også til og med! Må bare få med at du kan bruke hjernen som står i bilen din nå på denne motoren, så slipper du kode om sperra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Tror det skal gå bra! Min er ifra 96, å denne ifra 99, så tror det skal være samme! Ja må si jeg er imponert over Gs, fikk motoren til 12k med alt Ditta der å levert på jobben min der jeg skal bytte den, fikk rabbat fordi jeg måtte vente litt ekstra på den å svinghjulet må jeg ha av allikavel siden jeg skal bruke 320 kassa en periode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Å bytte svinghjul kan da ikke være store jobben når du har ut motoren uansett husk bilder! dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 nei det er lett! men trodde ikke du fikk med ting som ledningsnett og eksosmanifoiler med:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Flotte bilder Hay! Motoren så jo nesten ny ut! må si at det var ikke så gal pris for komplett motor + levert heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Flotte bilder Hay! Motoren så jo nesten ny ut! må si at det var ikke så gal pris for komplett motor + levert heller. takk for det! synest jeg bare har vært heldig med ett bilde da, det på første siden. driv å trena litt på å ta bilde så et å anna blir bra ja må skryte av GS ja! motoren ser ny ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 King Kong! Hvilken eksos tenker du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Siden jeg skal gå den vanskelige veien for godkjenningen, så må jeg ha eksosen jeg har nå, eller 328 eksos, men etter jeg Evt har godkjent, så blir det nåkk m3 eksos eller lignende. Tror det blir kompressor på denna etterkvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Da har jeg et spm! Siden jeg ikke kan bruke b20 klutch på b28 svinghjulet, å siden svinghjulet å veiv er balansert i ett, så vil jeg ikke skru av den heller.. Ka e skal gjør? Kan e bytte bare lamellen? Så pinbolten passer? Blei litt usikker her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 aldri hørt at svinghjul e balansert med veivaksel! svinghjule e nu ganske i balanse bare det:) Å passe bare på en måte før d e en sånn liten tapp! Æ satt svinghjule over fra 2.0 litern min å på 2.8n 0 stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Jeg MÅ vell flytte over, fordi starteren ifra 2 literen passer nåkk ikke b28 svinghjulet siden b28 har større diameter.. Så du mener jeg bare skal flytte over? En på jobb som nevnte dette med balansering osv.. Audi har dette blant Anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå