Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Ser hos gs at den du tenker på som 2.8 som går mellom innsug å eksos den trenger du ikke når du kobler opp motoren tar du av innsugene å kobler alt over da får dud et på 2.0 liter vis.. det gjorde jeg da den ikke har noe til eksosen.. Boksen jeg mener er bare der fast i innsugsbelgen.. finner den ikke på gs heller, aner ikke hva den er til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på BT nå nettop. Veide bilen min, å kikka over den. Virkelig hyggelig han ssksbehandleren e har fått! Så skryt til han! Veldig saklig fyr! Meinte på at dette skulle gå bra! Å han mente det var en veldig egna bil, men han mente den har vert krasja, hmm..

Å e slippe å levere inn skilt. En skal egentlig gjør det, men det skal gå bra! Så litt letta idag, å tror dette skal hå fint !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tror det skal gå bra! Min er ifra 96, å denne ifra 99, så tror det skal være samme! :)

Ja må si jeg er imponert over Gs, fikk motoren til 12k med alt Ditta der å levert på jobben min der jeg skal bytte den, fikk rabbat fordi jeg måtte vente litt ekstra på den :P å svinghjulet må jeg ha av allikavel siden jeg skal bruke 320 kassa en periode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Hay! Motoren så jo nesten ny ut! :D må si at det var ikke så gal pris for komplett motor + levert heller.

takk for det! synest jeg bare har vært heldig med ett bilde da, det på første siden. driv å trena litt på å ta bilde så et å anna blir bra :D

ja må skryte av GS ja! motoren ser ny ut! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...