///Mysild Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Men vill ikke legge ut noe bilder siden jeg har så god dialog med BT! Men har hørt om fler som har fått godkjent ombygg til b28 med 320 drivverket, noen som kjenner til det? Mener du med dette at du har slurvet og gjort en dårlig jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Å slurve går nåkk ikke Ann, motoren for ut, å inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Har du sotte i motoren å fått start???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Her gjør du alt det rette, fint prosjekt:) Er det denne så bruker stå parkert i Fjellgata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Her gjør du alt det rette, fint prosjekt:)Er det denne så bruker stå parkert i Fjellgata? Takk for det ja er ikke umulig at de har sett meg hvertfall, er mye ute å farter til tider, men fjellgaten nei mulig e har vært der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Har lite nytt å komme med, men vil legge ut bilder.. Sia det er det folk vil se! Kjøpte dette idag å kommer vell forhåpentligvis i posten snart Prøver å løfte utseende litt på bilen innvendig ! Ellers så leiter e fortsatt etter 328 deler!!!!! Diff å girkasse er det det står i siden e mest sannsynlig har fått tak i stikkakslinger å mellomaksling! Må også ha 328 kaliptere bak, men mulig det blir oppgradert bremse så får se korsen det arter seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Har sansen for det rattet der, blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Flott tråd med masse stå-på vilje Flott bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 se dær ja:D hvor kjøpte du rattet? angående 328 deler kom jeg over en 328 uten motor som solgtes i deler hær på forumet senest igår var det vell:) ta en titt på bmw deler selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Flott bil! Har i det siste fått mer og mer sansen for E36, og du gjør jo alt det rette her Men ang Autowerke-presse så virket det som et litt mindre "gjennomført" kit enn det ESS har. Nå ser jeg at de faktisk ikke leverer til E36? Kun til E39 528i. Må vel mekke mye til selv med ESS kittet da, så kanskje Autowerke sitt er beste mulighet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Har sansen for det rattet der, blir bra synes det var fint ja Flott tråd med masse stå-på vilje Flott bil også takk for det, prøve så godt e kan se dær ja:D hvor kjøpte du rattet? angående 328 deler kom jeg over en 328 uten motor som solgtes i deler hær på forumet senest igår var det vell:) ta en titt på bmw deler selges! rattet kjøpte jeg med en kar på finn.no skal kikke på den bilen etterpå Flott bil! Har i det siste fått mer og mer sansen for E36, og du gjør jo alt det rette her Men ang Autowerke-presse så virket det som et litt mindre "gjennomført" kit enn det ESS har. Nå ser jeg at de faktisk ikke leverer til E36? Kun til E39 528i. Må vel mekke mye til selv med ESS kittet da, så kanskje Autowerke sitt er beste mulighet da er det jeg har lest jeg også, at de ikke har komplett sett til 328 e36! skal lese litt til på kompressorer,men er autowerke jeg synes virker mest kvlitet på uten om ESS da:P håpte at noen ifra bimmers hadde prøvd det oppsettet ifra autowerke med b28, så e visste ka e hadde å gå etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Tror Autowerke sitt er bra nok, men prisen er mye høyere enn det som er opplyst om på sidene deres Tror det var snakk om 45 til min uten rabatter Dog er det innregnet moms og frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Hm, koster asså :s hvor har du bestilt til den nydelige 330'a di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Et slikt ratt og sportsinteriør løfter bilen 10 hakk innvendig. Sikler på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 No har e bare et egentlig veldig strøkent skinninteriør i sort som e satt i ifjor sommer, men e sikla litt etter vader, eller e36 m3 fremstolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå