Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Har lite nytt å komme med, men vil legge ut bilder.. Sia det er det folk vil se!

Kjøpte dette idag å kommer vell forhåpentligvis i posten snart :)

Prøver å løfte utseende litt på bilen innvendig !

be7gvat9jex1ow6fpiz0.jpg

Ellers så leiter e fortsatt etter 328 deler!!!!!

Diff å girkasse er det det står i siden e mest sannsynlig har fått tak i stikkakslinger å mellomaksling! Må også ha 328 kaliptere bak, men mulig det blir oppgradert bremse så får se korsen det arter seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Har i det siste fått mer og mer sansen for E36, og du gjør jo alt det rette her ;)

Men ang Autowerke-presse så virket det som et litt mindre "gjennomført" kit enn det ESS har.

Nå ser jeg at de faktisk ikke leverer til E36? Kun til E39 528i. Må vel mekke mye til selv med ESS kittet da, så kanskje Autowerke sitt er beste mulighet da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for det rattet der, blir bra :)

synes det var fint ja :D

Flott tråd med masse stå-på vilje :-)

Flott bil også :)

takk for det, prøve så godt e kan :)

se dær ja:D hvor kjøpte du rattet? angående 328 deler kom jeg over en 328 uten motor som solgtes i deler hær på forumet senest igår var det vell:) ta en titt på bmw deler selges!

rattet kjøpte jeg med en kar på finn.no skal kikke på den bilen etterpå :D

Flott bil! Har i det siste fått mer og mer sansen for E36, og du gjør jo alt det rette her ;)

Men ang Autowerke-presse så virket det som et litt mindre "gjennomført" kit enn det ESS har.

Nå ser jeg at de faktisk ikke leverer til E36? Kun til E39 528i. Må vel mekke mye til selv med ESS kittet da, så kanskje Autowerke sitt er beste mulighet da ;)

er det jeg har lest jeg også, at de ikke har komplett sett til 328 e36! skal lese litt til på kompressorer,men er autowerke jeg synes virker mest kvlitet på uten om ESS da:P håpte at noen ifra bimmers hadde prøvd det oppsettet ifra autowerke med b28, så e visste ka e hadde å gå etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...