haybimmsen Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Var vell kanskje litt som antatt Husker du snuste på en brukt kompressor for noen uker siden, regner med det er en sammenheng? Japp, stemme godt det ! Har allerede lakkert litt deler som var litt stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Bra det er flere som velger presse. Så er det dritfet lyd i de!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Takk for det Magnus, det blir nåkk litt spørring fremover, vet dette ikke er noe rakettforskning, men vil få dette skikkelig å se noen Lunde greit ut. Så mangler det litt småpjask i det kittet som jeg kjøpte. Blant Anna en oljeretur. Denne går orginalt på peilepinnen. Er ess som leverte dette for noen år siden. Rørgaten blir laget nytt i rustfritt som blir blankpolert. Men så når jeg kommer til veivhusventilasjonen så må jeg ha litt hjelp, samt få riktig vakumslamger osv til overtryksventilen. Så tror e at e skal kjøpe me et overhalings kitt på ebay å skifte lager på pressa. Det er også 328 bakbremser på vei i posten. Så ting skjer litt å litt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 heheh, gjettet litt rett altså Hær er det du som må følge nøye opp med bilder! for dette er jeg meeget spendt på! Husk bildaa av alt:D kordan skal du gjøre det med motorstyringa? får du laga en chip? ka du vente av hk? å nu trur æ du må vurdere å bytte ut 2.0 drivverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 heheh, gjettet litt rett altså Hær er det du som må følge nøye opp med bilder! for dette er jeg meeget spendt på! Husk bildaa av alt:D kordan skal du gjøre det med motorstyringa? får du laga en chip? ka du vente av hk? å nu trur æ du må vurdere å bytte ut 2.0 drivverket Skal prøve på det Drivverket blir byttet nå fortløpende, å skal inn å godkjennes som 328! Håpe alt går bra mangler bare masse deler :/ dette blir en chip bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 spørsmål! Legger ved her monterings manualen for active autowerke sin oppskrift på montering av kompressor! Link: http://www.modbargains.com/images/Produ ... %20328.pdf Det jeg lurer på er, hvor skal veivhusventilasjonen gå? den ifra toppen på motor, skal inn på Innsuget til kompressor rørene? Og den andre enden som er under innsuget skal bare blindes? Se på side 5- 7 på linken jeg la ut! Noen monterer en catch tank for oljen, er det samme prinsippet? Håper dere kan hjelpe meg til å forstå dette! Ellers har jeg gjort litt idag Lakkert litt deler og pusset braketten til kompressoren ! Den skal bli blankpolert, så idag gikk jeg over med 80 roterende på drill dette var får å få vekk riper å hakk! . Så til 80 osilerende etterpå. Litt bilder av prosessen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Hohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 greit med instruks på montering! hva måtte du ut med for noe sånn her? følgte det med chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Den som jeg linka til er en presse ifra active autowerke, altså en rotrax kompressor. Den jeg kjøpte er ifra den kjente E.S.S tuning. Men de utleverer ikke instruks siden de vil helst montere de for oss å tjene penger. Så linken jeg la ut er bare en peikepinne på hvordan det kan gjøres. E skal få til dette, men vet ikke hvordan det er med åndinga på oljen å ventilhusventilasjonen. Er det jeg håpte noen hadde gidda å forklart meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 okeeii! skjønner ikkke greia med veivhusventilasjonen.. hva må egentli endres? skal det ikke bare litt ladeludt inn i innsuget ? kan ikke veivhusventilasjonen stå urørt ? men dette er et tema jeg kan null om! vill tru du burde leite rundt på forumet hos noen som har gjort detta å spørre di venlig Hva venter du av hk? å hva måtte du gi for dette? lurer da jeg har lyst på samme! send meg gjerne pm om du ikke vil dele det hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Veivhusrøret som sitter i topplokket kjører du i friluft med et lite filter på eller rett i en catchtank. Der den går inn i innsuget blender du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 : fjeld ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Lag deg en Catch tank. Ikke kjør den rett i friluft, blir sykt mye oljegris. Sørg for å ha god dim hele veien på rørene og ikke noe kina tank med 8mm åpning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 : fjeld ! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå